Yazan : steven_stiffler 21 Haziran 2009 Pazar

Ortalıkta bir İspanyol sol açık muhabbeti dönüp dururken İspanya'da Fenerbahçe'nin Reyes'e teklif yaptığı yazılıp çizilmiş.Benfica kaynaklı bir kaç sitede de haberi gördüm.Ama sitelerin güvenilirliği hakkında bir fikrim yok.

Reyes'in kariyerinin düşüşte olması,kariyerinde hep büyük takımlarda forma giymiş olması transferi mantıklı kılıyor.Tam Aziz Yıldırım'ın sevdiği transfer tipi.Bonservisinin %75'i Atletico Madrid'de.Benfica kariyeri çok da parlak değil...Sevilla'da genç yetenekken Wenger'in ağına takılan,bana göre ilk sezonunda da oldukça başarılı maçlar çıkaran Reyes; bir türlü beklenen sıçramayı yapamadı.Hatta sıçramadan ziyade düşüşe geçtiğini rahatlıkla belirtebiliriz.Carlos'un son Real Madrid yılında kazanılan şampiyonlukta payı olan oyunculardandı.Sonradan girip attığı goller ve özellikle son haftalardaki performansıyla şampiyonluğu getiren adamlardandı.Arsenal'de daha çok forvet olarak izlediğimiz Reyes'in bana göre asıl mevkii forvettir.Ben Fenerbahçe'de devşirme oyuncular görmek istemiyorum açıkçası...Reyes forvetten devşirme bir sol kanat oyuncusudur.İlla ki sol kanat oyuncusu alınacaksa -ki alınmalı- ileri geri giden,hem defansif hem ofansif yanı olan,orta yapabilen bir oyuncu isterim.Deivid'in sağ kanatlığı neyse,Reyes'in sol kanatlığı da odur benim için.

Yaşının 25 olması transferi en cazip kılan neden bence.Bir sezon ortalamanın biraz üstünde oynasa,önümüzdeki sezon iyi bir fiyata satabiliriz.Ama yine de Anelka kadar piyasası olmayacağını da göz önünde bulundurmak lazım.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -