CR7

Yazan : steven_stiffler 11 Haziran 2009 Perşembe

Perez, maç içinde şuursuzca hücum yapan bir takım gibi transferde...Ronaldo transferi de 80 Milyon £ karşılığında sonuçlandı.Kaka-Ronaldo ve Villa ile ofansif transferler yaptı Real Madrid.Savunma sıkıntısı çekmişti geçtiğimiz sezon zaman zaman...Savunmaya kimleri alacak merakla bekliyorum.Sergio Ramos dışında savunmayı da bir elden geçirmeleri gerek.Belki Marcelo da banko olarak düşünülebilir.

En sevmediğim takım, kadrosunu abartı yıldızlarla şişiren takımdır.Real Madrid'i; Zidane,Figo varken de sevmedim, Kaka ve Ronaldo varken de sevmeyeceğim.Manchester United'da ise Cantona,Beckham ve Ronaldo'yla efsaneleşmiş 7 numarayı artık kim giyecek bakalım ?

One Response so far.

  1. B. says:

    son derece gereksiz bir transfer ve para israfı
    buna verilen paraya defansı örerdin
    kanatlarıda güçlendirirdin
    artık 7 atar 6 yersin

    Kaka tamam,Villa iyi,cristiano lüzumsuzluk

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -