Yazan : steven_stiffler 13 Haziran 2009 Cumartesi

28 Şubat 1980 doğumlu Danimarkalı futbolcu

Fenerbahçe'mizin ilgilendiği önemli isimlerden birisi kuşkusuz Christian Poulsen.Danimarka milli takımının da değişilmezlerinden olan oyuncu uzun bir süre Schalke forması giydi.Bundesliga'da gösterdiği performanstan sonra bir gömlek üst bir lig olan La Liga'ya; Sevilla'ya transfer oldu.Yanılmıyorsam Sevilla'nın peşpeşe kazandığı iki UEFA kupasından, ikincisinin kadrosunda vardı.Geçen sezon başında Juventus'a transfer oldu.

Poulsen deyince akla olaylı Danimarka-İsveç maçı gelebilir.2008 Avrupa Şampiyonası elemelerinde karşılaşan iki komşu ülkenin maçında Poulsen'in kıvılcımladığı olaylar meydana gelmişti.Deplasmanda peşpeşe bulduğu 3 golle 0-3 öne geçen İsveç karşısında Danimarka müthiş bir direniş göstererek skoru 3-3'e getirmişti.Dakikaları 89'u gösterene kadar sahada tam bir futbol ziyafeti vardı.89.dakikada topsuz alanda ceza sahası içinde İsveçli Rosenberg'i yumruklayan Poulsen; kırmızı kart görüp oyundan atılmış,hakem penaltı noktasını göstermişti.Bunun üzerine Danimarkalı bir taraftar sahaya atlayıp hakem Fandel'e saldırmıştı.Bu olaylar üzerine UEFA,Danimarka'yı 3-0 mağlup sayıp ceza yağmuruna tutmuştu.Olayları ateşleyen Poulsen ise 3 maç ceza almıştı.

Juventus taraftarları Poulsen'in geçen sezon sergilemiş olduğu performanstan memnun değillermiş.Fenerbahçe'mizde de bu mevkide çekilen sıkıntıları sağır sultan bile duymuştur.Bu mevkiye muhakkak birisi alınacak.Poulsen'in de biçilmiş kaftan olduğunu düşünüyorum.Lugano giderse (ki ben gideceğini düşünüyorum) Poulsen savaşçı kimliğiyle Lugano'nun bu özelliğini aratmaz.En çok kart gören oyuncumuz olması muhtemeldir,ama orta sahada rakibi ısıran adam görevini yapması dolayısıyla Fenerbahçe'mize çok faydalı bir transfer olacaktır.CV'sinin parlak oluşu da transfer konusunda iştahımı kabartıyor.Bir de Andersson'dan sonra çubukluyu giyen sarı saçlı bir futbolcuya hasret kalmıştım.Doğal sarışın Poulsen'e çubuklu da oldukça yakışır,yeterli karizma mevcut.Bahsi geçen rakam 8 Milyon €.Sıkı bir pazarlık ile 7-7,5 Milyon € civarı bir fiyata transferi bitirebiliriz diye düşünüyorum.Gelmesini en çok istediğim oyuncu diyebilirim şu an ismi geçenlerden.8 Milyon €'ya değer.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -