Yazan : steven_stiffler 1 Ekim 2013 Salı

Lazio için şomağzımı açtım ve geçen haftaki kendinden güçsüz rakipleri yenmeye başladılar tezimle, Sassuolo'nun geri dönüşünü hazırladım.

Sassuolo teknik direktör değişikliği ile birlikte ilk puanını haftaiçi Napoli'den almıştı. Sassuolo güzel takım, ilk defa Serie A'da oynuyorlar. Benim Serie A'da izlediğim, renklerinde yeşil olan tek takım. Üşenmedim baktım, daha önce de Venezia ve Avellino haricinde yeşil renkli takım yok. İtalyanlar yeşil sevmiyorsa demek... Bu arada geçen sezon Serie B izlemişliğim var, müthiş canlı bahisçiydim. Hey gidi torba yasa... Simone Zaza'yı geçen sezondan beri çok beğenirim. Bu sezon da Sassuolo'nun iki golünü atan oyuncuydu. Lazio karşısında iki farklı isim de gol hanesine adını ekledi. Zaza'da potansiyel var, yaşı da genç. Sassuolo düşse bile Zaza Serie A'da kalır. İlk yarıda aklımda kalan 3 pozisyon vardı. Biri Zaza'nın direğe isabet eden kafa vuruşu, biri Candreva'nın şutu, diğeri Ciani'nin çok iyi yükselip vurduğu kafa vuruşu. İkinci yarıya gollerle başlayan taraf ise Lazio'ydu. Sassuolo'nun etkisiz futboluna 2 gol ile karşılık geldi. Önce Andre Dias attı. İlk yarıda Ciani'nin kaçırdığına benzer bir pozisyondu. Sonra Candreva 2-0 yaptı. Ancak pes etmeyen Sassuolo, önce Scheletto ile farkı bire indirdi. Sonra Floro Flores'in şık frikik golüyle skoru eşitledi. 3-2 için de çok uğraştılar ama olmadı. Lazio beklemediği bir puan kaybı yaparken, Sassuolo ligde kalma yarışında 2-0'dan geriden gelmesine rağmen önemli 1 puan aldı.

Sassuolo : Pegolo, Acerbi, Bianco, Marzorati, Magnanelli, Missiroli, Kurtic (76' Laribi), Ziegler, Scheletto, Berardi (63' Floro Flores), Zaza (80' Alexe)

Lazio : Marchetti, Cavanda (76' Cana), Dias, Ciani, Pereirinha, Ledesma, Onazi (46' Gonzalez), Hernanes, Ederson (64' Biglia), Candreva, Floccari

Sarı Kartlar : Pereirinha, Zaza, Scheletto, Floro Flores

Goller : 50' Dias, 54' Candreva, 55' Scheletto, 77' Floro Flores

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -