Yazan : steven_stiffler 26 Ekim 2013 Cumartesi

Çok net, çok çok net "Şampiyon gibi" oynadık. Sezon başı kombine almak için arkadaşlara gaz verdim. Sonra baktım takım kötü, moraller kötü. Zaten futboldan da soğumuşum. Ölü sezon, askere gideyim dedim. Erdinç Arslan'ın da gazıyla askerik gazına geldim ve tecili bozdurdum. Şimdi takımı böyle izleyince maçları izleyememe korkusu sardı. Şaka bir yana; Fenerbahçe böyle oynasın ve şampiyonluğu kovalasın, ben bir süre görememeye razıyım. Maksat Fener'e gol olmasın.

Maçın başlangıcından itibaren takımın ileride yaptığı ve pres beni bile yerime oturtmadı. Müthiş baskı yaptık müthiş. Özellikle Alper Potuk neydi öyle dün ? Eminim Twitter'dan Alper Potuk'a laf çakma peşindeki Galatasaraylılar, dün izlerken sinir krizi geçirmiştir. YERLİ HEM DE... Takımdaki yardımlaşma çok başarılı. Hücum organizasyonları farklı. Hani Kuyt-Sow-Emenike'li üçlü forvet kağıt üzerinde "kim sağ,kim sol, Sow neden sol?" diye düşündürtüyor ama saha içindeki olay bambaşka ya. Gaziantepspor sahamıza bile doğru düzgün geçemedi. Baskı sonucunda gol geleceği çok belliydi de; Alper'in golü hazırlayışı enfesti. Alper'in bu özelliği bana elbette hep andığım Stephen Appiah'ı hatırlatıyor. Appiah muhteşemdi a dostlar! Emenike'nin de ilk golü attıktan sonra açılacağını herkes söylüyordu. Geçen hafta ilk golü attı, bu hafta gollere devam etti. Galatasaray derbisinden kısa süre önce form bulması çok sevindirici. Yine aynı şekilde Sow'un skor katkısı da sevindirici. Forvetlerimiz formda diyebiliyoruz.

İkinci yarıda bir süre duraksayan futbol, son bölümlerde yine üstünlüğümüze geçti. Gaziantepspor duraksadığımız kısımda skoru beraberliğe getirebilirdi. Az ama öz pozisyon buldular. Salih Uçan'ın muhteşem asisti ise Salih'in yeteneklerini tekrar gözler önüne serdi. Cristian yerine Salih, lütfen hocam... Cuma'dan kazanınca çok rahat oluyor be. Diğer maçlarda oluşan sonuçlara göre rahatlık ya da kazanma mecburiyeti baskısı gelmiyor. Direkt kazanıyorsun, arkana yaslanıp izliyorsun. Çok özlediğimiz duygu.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -