Yazan : steven_stiffler 12 Ekim 2013 Cumartesi

Uzaklardan aldığım, kargosunu heyecanla beklediğim forma 18 günde elime ulaştı. Lazio'nun geçen sezonki formasını almak istiyordum, kısmet bu sezonaymış. Lazio hep güzel formalar giyiyor. Çocukluğumda 13-Nesta formam vardı, Lazio'nun efsane sezonlarından CIRIO reklamlı... Küçülünce annem bir arkadaşıma vermişti. Geçen o arkadaşımdan koleksiyon dolayısıyla geri istedim, onun da annesi başka bir çocuğa vermiş. Forma çok güzel, günlük hayatta da giyilebilecek kadar güzel... Pazar akşamı halı sahada siftahını yapacağım.





Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -