Yazan : steven_stiffler 4 Ekim 2013 Cuma

Tottenham'ı izleyemedim dün. Geniş bir özet de bulamadım. Anzhi'nin geldiği durum acayip. Geçen sezonlarda para saçan Rus ekibi, şimdilerde maddi sorunlarla uğraşıyor. Yine de kadrolarında Traore'yi tutmaları bir başarı ama o da Ocak'ta elden kaçabilir.

Tottenham'da Uefa Avrupa Ligi kadrosu oynamış yine. Solda Fryers, stoperde Kaboul ve Chiricheş, ileride Defoe. Lamela hâla takıma tam ısınamamış gözüküyor, adamın henüz 90 dakikası yok. Lewis Holtby, geçen hafta kupada Aston Villa karşısında harika oynamış, asist şov yapmıştı. Dün akşam Holtby asistlerine, Defoe de gollerine devam etmiş. Chadli de attığı golle skor performansını sürdürenlerden...

Anzhi : Pomazan, Angbwa (79' Gadzhibekov), Adeleye, Ewerton, Tagirbekov, Jucilei, Razak, Ahmedov, Solomatin, Serderov (56' Eschenko), Abdulayov (46' Traore)

Tottenham : Lloris, Walker, Chiricheş, Kaboul (71' Dawson), Fryers, Sandro, Dembele, Lamela (72' Sigurdsson), Holtby (78' Eriksen), Chadli, Defoe

Goller : 34' Defoe, 39' Chadli

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -