Yazan : steven_stiffler 4 Ekim 2013 Cuma

Bahis hayatımdaki başarısızlık oranı son zamanlarda düştü. Sırf şu cümleyi kurduğum için yeniden yükselecek biliyorum. Dün akşam Swansea handikap yapsa haftaiçi programını epey kârlı kapatacaktım. Zira Milan'ın son dakikada uydurma penaltısından kazandığım 3-5 kuruş da kenarda duruyor.

Bugünün programına baktım. Tempobet'ten oynamaya devam etseydim kesin kupon yapardım ama İddaa'da şu programdan kombine yapmak zor. Yine de tahminlerimi yazayım. Üzerine biraz çalıştım.

Slaven Belupo - Lokomotiva Zagreb

Lokomotiva'nın gol atmadığı maç yok. Slaven Belupo ise çok kötü bir performans göstermiş. Gol ortamalarına baktım. Lokomotiva 11 maçta 20 gol atıp, 10 gol yemiş. Her maç attıkları kadar, neredeyse her maç da yemişler yani. Slaven Belupo'da bu sayılar 10-16 şeklinde. Gol atıp yeme oranı yine yüksek. Bu maçtan ÜST kokusu alıyorum, 1.65 de güzel oran.

St. Pauli - Paderborn
İki takım arasında bariz kalite farkı var. Zaten St.Pauli ligin en güçlü takımlarından biri ve lig sonuna kadar Bundesliga yarışı içerisinde olacaklarını düşünüyorum. St.Pauli'nin kazanmasını bekliyorum, 1.50 orandan denenir. 1

Auxerre - Laval

Tam bir 2,5 alt ligi olan Fransa 2'de mutlaka 3-4-5 maç alt bitiyor. Bazen 7-8'i bile alt bitiyor. Şimdi böyle dedim diye bitmeyeceği tutar ama bana bu seçenekler arasında en cazip geleni Auxerre-Laval maçı oldu. Auxerre; 9 maçta 6 gol atıp 9 gol yemiş. Üst biten tek maçlarını deplasmanda Lens ile oynamışlar, iç saha maçlarının tamamı Alt. Laval'ın ligde gol yemediği maç yok. Her maç gol yemişler. Özellikle son haftalarda maçları üst bitiyor ama ben bu maçı Auxerre'in kazanacağını ve skorun kısır geçeceğini düşünüyorum. ALT

Villarreal - Granada

İspanya La Lig'da geçen hafta ALT haftasıydı, bir maç hariç hepsi 2.5 altında kaldı. Lige yeniden dönen ve beklenti üstü başlangıç yapan Villarreal, ligin kısır takımı Granada'yı ağırlayacak. Granada az attığı gibi, az da yiyor. Villarreal biraz daha TGS 2-3 takımı ama bugünkü maçın kısır geçeceğini düşünüyorum. ALT

Twente - Villarreal (DÜELLO)
Villarreal'in kazansa bile az gollü kazanacağını düşündüğümden, Twente'nin de deplasmanda Cambuur'a daha fazla gol atacağını düşünüğümden bu düelloda 2 oranıyla Twente oynanabilir. 1

Hannover - Hertha Berlin
Hannover'in 7 maçından 6sı 2-3 gol aralığında bitmiş. Hertha Berlin'in biraz daha karışık bir karnesi var. Daha çok üste meyilli bir takım olması dikkatimi çekti. O yüzden bu maçın da 2-3 gol aralığında olacağını, her iki takımın da gol bulma şansının yüksek olduğunu düşünüyorum. TGS 2-3

Sheffield United - Crawley

Sheffield'ın içinde olduğu süreç malum. Kulübün yeni zengin sahiplerine rağmen bir çöküşün içerisindeler. Transfer dönemine kadar bu böyle gidecek gibi gözüküyor. Ligde 9 maçın 7sini kaybettiler ve rakip Crawley şu an için en azından Play-Off kovalıyor. X2 çifte şans denenebilir.

Accrington - Dagenham
Accrington yıllardır takip ettiğim ve sık bahis yaptığım bir takımdı. Bu sezon çok kötüler. 9 maçta galibiyetleri yok. İç sahada biraz daha derli toplular. En azından gol atıyorlar. Dagenham'ın ise deplasman galibiyeti yok ama en azından form durumları rakibe göre daha iyi. Tercihim X2 çifte şans.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -