Yazan : steven_stiffler 22 Ekim 2012 Pazartesi

Londra derbileri her zaman keyifli olmak zorunda... Premier Lig genelde keyif vermek üzerine kurulu, ancak Londra Derbileri'nin yeri çok ayrı. Tottenham sempatizanı olduğumdan Tottenham'ın son yıllardaki derbi performansından da oldukça memnunum aslında. Tottenham ile Chelsea arasındaki mücadelenin Villas-Boas için de önemi çok fazlaydı. Chelsea kadrosuna Villas-Boas'ın kattığı isimler de oynayacaktı.

Chelsea geçen sezonu Şampiyonlar Ligi'ni kazanarak kapattı. Bu sezon ise çok iyi bir başlangıç yaptılar. Roberto Di Matteo kulaklarını eleştirilere kapatmış ve sadece işine odaklanmış gibi gözüküyor. Ben Di Matteo'nun White Hart Lane'de 1 puanı yeterli göreceğini düşünüyordum. Yanıldım. Chelsea menajeri takımının kalite farkını sahaya yansıtarak galibiyet almak için oynadı. İlk golde Gallas çok eleştirilmiş, ancak pozisyonda yapacak çok birşeyi olmadığını düşünüyorum. İkinci yarıda Gallas attığı golle kendini affettirmiş görünse de; devamında savunmada yine çok aksadı. Defoe'nin alışılageldik gollerinden biriyle skor üstünlüğü gelse de; bu sefer de Juan Mata sahne aldı. Villas-Boas; Friedel ile Lloris arasında kararsızlık yaşıyor gibi... Aston Villa maçında Lloris'e şans vererek Friedel'ın tarihi rekorunu bozmuştu. Chelsea derbisiyle birlikte ise tekrar Friedel'a döndü. Kaleci konusunda istikrar önemli. Friedel'a güven tam ise; Lloris'in alınması tartışılır. Yedekteki diğer kaleciler Gomes ve Cudicini de kötü kaleciler değil.

Chelsea'nin maçı kazanmasında en önemli pay şüphesiz Juan Mata'nın... Geçen sezon Villas-Boas'ın transfer ettiği Juan Mata; bu hafta Tottenham'ı yıkan isim oldu. Chelsea liderliğini sürdürürken, Tottenham da 5.sırada kaldı. 28 Ekim'de Tottenham, Southampton deplasmanına gidecek. Chelsea ise Manchester United'ı ağırlayacak.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -