Yazan : steven_stiffler 26 Ekim 2012 Cuma

Bu grup iyice beraberlik grubu oldu. Bir de ben Maribor'u çok küçümsemişim. Kötü değiller, oynamaya çalışıyorlar. Büyük takımlara karşı oynuyoruz düşüncesiyle geriye yaslanmıyorlar. Hem Lazio maçında, hem Tottenham maçında bunu net bir şekilde gördüm.

Maribor'un attığı golde 8 numaralı oyuncunun topu getirişi müthişti. Mezga'ymış oyuncunun ismi. 1985 doğumlu, Sloven. Golü Beric attı, orada iki Tottenhamlı futbolcu topa dokunamadı. Maçın genelinde şu takım üstünlük kurdu demek zor. Maribor en başta söylediğim gibi; çok çekimser bir oyun oynamadı. Tottenham ikinci yarı gol için biraz daha istekliydi sadece. Sigurdsson beraberlik golünü attı. Yine karambol bir pozisyondu ve topun kaleye girişi Beric'in golüne çok benziyordu. Seke seke, süzüle süzüle girdi. Golden sonra Tottenham baskı kurmaya başlasa da; ikinci bir gole yetecek kadar iyi bir oyun oynayamadılar. Iago Falque dünün etkili isimlerindendi. Bu çocuk boş bir oyuncu değil, biraz daha şans bulması gerekiyor. Championship'te oynayabileceği bir takıma kiralanması faydalı olur.

Tottenham Maribor'u rahat yener diye düşündüm ama yanıldım. Kadro olarak çok üstün olsalar da, Premier Lig'deki baskılı oyunlarını oynayamadılar. Ancak rövanşta daha farklı bir Tottenham olacağını ve kazanacaklarını düşünüyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -