Yazan : steven_stiffler 26 Ekim 2012 Cuma

Lazio, Yunanistan'da son dakikada yediği golle Panathinaikos ile 1-1 berabere kaldı ve gruptaki liderliğini sürdürdü. Üç maçta mağlubiyet almadı. Panathinaikos'un bu sezon vasat bir kadroyla mücadele ettiğini düşündüğümü söylemiştim. Dün akşam bir kez daha gördüm. Panathinaikos bu gruptan çıkacak takım değil... Sezon başında Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi ön elemesinde de Panathinakos'u çekmesini istiyordum. Şanssızlık Spartak Moskova çıktı.

Maça baskılı başlayan taraf Lazio oldu. Deplasmanda oynamasına rağmen eldeki silahlardan faydalanılmaya çalışıldı. Hernanes ve Candreva yine hücuma yön veren isimler oldular. İleride Floccari oynadı ve bulduğu şansı iyi değerlendirmeye çalıştı. Kötü oynamadığını düşünüyorum. Gol ise beklenmedik bir anda, inanılmaz bir şekilde geldi. Kaleciden ceza sahası çizgisinden pas alan yılların tecrübesi Seitraidis; boş kaleye 25 metreden geri pas attı. Bir futbolcunun başına gelebilecek en kötü şeylerden birisi herhalde böyle bir şekilde kendi kalesine gol atmasıdır. O an sahadaki tüm futbolcuların bile bu pasa anlam veremediği belliydi. İkinci yarıda Panathinakos biraz daha istekli oynamaya başladı. Petkovic, ikinci yarıya Mauri'nin yerine Zarate'yle başladı. Müdahaleleri yine yerindeydi. Hernanes'in yerine Onazi, son dakikalarda ise Alvaro Gonzalez'in yerine Cana girdi. Jesualdo Ferreira ise daha ofansif değişiklikler yaparak; Owusu-Abeyie ve Toche gibi isimleri oyuna aldı. 90+1'de yan top karambolünde Toche topu ağlara gönderdi ve Lazio talihsiz bir şekilde 2 puanı bırakmak zorunda kaldı.

Ciani benim çok beğendiğim bir stoper, bir dönem Fenerbahçe'ye de ismi geçmişti. Lazio'nun isabetli bir transfer yaptığını düşünüyorum. Ancak Ciani'nin ayağında bir uğursuzluk var galiba... Dias-Biava oynadığı zaman kazanıyor Lazio. Ciani'nin oynadığı maçlarda ise puan kaybı yaşanıyor. Bir dönem böyle Matuzalem'e takmıştım, şimdi de Ciani...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -