Yazan : steven_stiffler 9 Ekim 2012 Salı

Lazio yoğun maç temposuna rağmen müthiş özgüvenle oynamaya devam ediyor. Pescara son 3 haftadır hem puan kazanmaya, hem de Serie A'ya alışmaya başlamıştı. Ben Lazio'dan tek farklı, zor bir galibiyet bekliyordum. Hernanes'in erken gelen golü, kısıtlı kadroya sahip Pescara'nın umutlarını da erken bitirdi.

Hernanes haftaiçi Maribor'a penaltıyı atsa bahisten para kazanacaktım. Penaltıyı kaçırıp şu frikiği mükemmel bir golle sonuçlandırması bende acı bir gülümseme oluşturdu. Maç çok ortada ve düşük tempoyla devam ederken Klose önce farkı 2'ye çıkardı, sonra 3'leyip maçı bitirdi. Klose'nin ilk golünde Candreva'nın asisti müthiş. Zaten Klose de golden sonra direkt Candreva'yı işaret etti. Lazio tecrübesiz Pescara karşısında çok rahat kazandı. Pescara'da oynayan Türk asıllı Mervan Çelik, takımın en iyi oyuncularından. En azından top en çok onun ayağına yakışıyor. Gelecek vaad eden kaleci Perin ise bu maçta oldukça vasattı.

Lazio 15 puanla 3.sırada yer alıyor. Milli maç arasında sonra Milan'ı ağırlayacaklar. Milan da kötü günler geçiriyor. Lazio için bulunmaz nimet. Milan için belki de son şans...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -