Yazan : steven_stiffler 1 Ekim 2012 Pazartesi

2 maçlık mağlubiyet serisinin ardından Lazio için oldukça kritik bir maçtı. Ben Lazio'yu her haliyle Cosmi'nin Siena'sı karşısında favori görürüm. Ama dün göremedim. Lazio kaybetmeye başladığında yeniden tutunmaya başlaması zaman alabiliyor.

Dün maçın ilk tehlikesini Siena yakalasa da; Lazio daha iyi başladı diyebilirim. Ederson'un Lazio kariyerinin ilk golünü kafayla atması da ilginç oldu. Mauri'nin pozisyonunda faul ve kart çıkmaması önemli hata. Zira kaleci penaltı pozisyonunda da sarı kart gördü. Eğer Mauri'ye yaptığı faulde de görseydi, penaltıda oyundan atılacaktı. Lazio'da stoper ikilisinin tekrar Dias-Biava olması galibiyet getirdi. Acaba Ciani'nin ayağında mı bir uğursuzluk var ? Hernanes'in yerine oynayan Ederson, vatandaşını bu seferlik aratmadı. Ancak Hernanes, her halükarda Ederson'dan üstün futbolcu.

Serse Cosmi, Serie A'da en sevmediğim hoca. Ne futbolu fark yaratıyor, ne de hareketleri ve imajı sempatik geliyor. Siena'da bir kaç haftalık ömrü kaldığını düşünüyorum.

Lazio : Marchetti, Konko, Dias, Biava, Lulic, Ledesma, Gonzalez (67' Hernanes), Mauri (84' Cavanda), Ederson (60' Onazi), Candreva, Klose

Siena : Pegolo, Novo, Felipe, Paci, Del Grosso, Angelo (45+2 Sestu), Valiani (76' Reginaldo), Vergassola, D'Agostino, Verre (45+2 Paolucci), Calaio

Sarı Kart : Klose, Mauri, Pegolo, Calaio

Goller : 17' Ederson, 38' Ledesma (pen), 90+1' Paci

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -