Yazan : steven_stiffler 4 Mart 2012 Pazar

Uzun zamandır paylaşmak istediğim bir ses var; Beatrice Martin. Yani sahne adıyla Coeur De Pirate. 1989 doğumlu, Kanadalı, tontiş, sevimli bir hatun olmasının yanı sıra hoş ve naif bir sese ve müzik yeteneğine sahip. Keşfettiğim 3 ay oldu. We Are Hunted müzik sitesinde keşfettim. O günlerde yazacaktım, lakin hep arada kaynadı gitti.

Coeur De Pirate'ın internette pek çok şarkı yorumunu bulabilirsiniz. Lakin kendi albümlerinde Fransızca şarkıları tercih ediyor. Şimdi; "herkes Fransa'yı protesto ederken, İddaa bile Fransa Ligi'ni bültenlere almazken sen gelmişsin Fransızca şarkılardan bahsediyorsun" diyeceksiniz. Fransızca dilini, filmlerini ve şarkılarını sevmeyen ben; Coeur De Pirate söylediğinde çok farklı bir zevk alıyorum. Bence Fransızca seven, sevmeyen bu hatuna bir kez olsun kulak vermeli.

İlk albümünü 2008'de çıkarmış. İkinci albümünü ise 2011'de çıkarmış. Ben 2011'in çıkış parçası olan Adieu ile keşfettim. Yine de 2008'de çıkardığı ilk albümü daha iyiymiş diyebilirim. Huzur veren bu sese kulak vermek isteyenler olabilir. Ya da ileride çok popüler olursa; "Ben çoktan keşfetmiştim eheheeh" falan derim.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -