Yazan : steven_stiffler 10 Mayıs 2011 Salı

Vakıfbank'ı 3-0 yeneceğimizi tahmin etmesem de; maçın her zamanki gibi zor olduğunu söylemek gerek. Vakıfbank'a karşı setlerde durum 2-0 bile olsa insan emin olamıyor. Çok inatçı bir takım olması en bilindik özellikleri zaten... İlk maçta çaprazda Seda, ortada Fürst oynamıştı. Fürst alışılagelmişin dışında etkisiz bir oyun ortaya koymuştu. Seda yer yer etkisiz olsa da maçın genelinde iyiydi bence. Hafif bir sakatlığı varmış, dün öğrendik. Dinlenen Kasia'nın oynaması tabi ki sürpriz olmadı. Ancak İpek'in oynaması benim için sürpriz oldu. Kimse yanlış anlamasın ama İpek takımda çok pasif kalıyor maalesef. Ben bile bazen kadroyu sayarken İpek'in adını unutuyorum. Dün bu kadar iyi oynayacağını beklemiyordum. Zannettiğim kadar pasif değilmiş, sadece az şans bulduğu ve sessiz bir kişiliği olduğu için öyle gözüküyormuş. Çünkü dün takım halinde bloklarda çok iyiydik. Orta oyuncular iyi oynamadıkça, bloklarda etkili olunmaz. İpek ve Eda bunu sağladı. Diğerleri de onlara eşlik etti. Kasia çok hırslı ve azimliydi. Kaç top öldürdü bilmiyorum ama maçın en skorer oyuncusu olduğunu tahmin ediyorum. Nihan'ı da tekrar liberoda görmek güzeldi. Takım halinde iyi oynayıp, üç seti de 25-21lik skorlarla aldık. Setlerle kopmalar olmadı. Vakıfbank sürekli oyunda kalmayı başardı. Dolayısıyla skor 3-0 olduğundan maç kolay geçmiş gibi gözükse de; hiç öyle olmadı. Çarşamba akşamı şampiyonluk için oynayacağız.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -