Yazan : steven_stiffler 12 Mayıs 2011 Perşembe

Setleri 2-0 yapınca rahatlasak da; Vakıfbank yine o inadını gösterdi. Tie Break seti 11-9 olunca "maç gitti" bile dedim. Şampiyonluktan ise hiç bir zaman ümidi kesmedim.

Bu şampiyonluk bizim peşpeşe üçüncü şampiyonluğumuz. 3 şampiyonluktur takımda olan Eda, Seda ve Çiğdem var. Naz, İpek, Ergül, Nati, Songül, Nihan Fenerbahçe forması ile bu coşkuyu 2. kez yaşadılar. Diğer oyuncularımızın ise formamızla ilk şampiyonlukları. Kasia Skowronska geçen sezon da Scavolini ile şampiyonluk yaşamıştı. Yağmur ve Zülfiye'nin kariyerlerindeki ilk şampiyonlukları. İpek'in mutluluk gözyaşları tarif edilemez. Yağmur'un maç bitimindeki şaşkınlığı da öyle... Ben en çok Naz'ı görünce mutlu oldum. Her zaman çok sevdim. Ancak Naz'ın Fenerbahçe'ye gelişinin tamamen profesyonellik olduğu gerçek. Zaman zaman tezahüratlara eşlik etmediği bile tartışılmıştır. Fakat Naz bugün her sayıda öyle sevindi, şampiyonlukta öyle coştu ki; çocuklar gibiydi. Naz tahmin ettiğimizden daha fazla bizden birisi artık. O Fenerbahçeli Naz...

Ödüller konusunda biraz istediğimizi alamamış gibi olsak da; önemli olan şampiyonluktu. Hatırlıyorum; 2 sene önce de biz şampiyon olurken Eczacıbaşı'ndan Mirka Francia bireysel ödülleri toplamıştı. Bugün Kasia'nın ödül alamamasına üzüldüm. Özge'nin en iyi servis ödülünü almasını da haklı bulduğumu söyleyemem. Ödüller biraz federasyonun Vakıfbank'a tesellisi gibiydi. Şimdi şampiyonluğun tadını çıkarma zamanı. Ondan sonra kimler gelecek, kimler gidecek muhabbetleri dönecektir. Dilerim yabancı kontenjanı 2+1 şeklinde olmaz. Bir dipnotla bitirelim; sonra belki devam ederiz. Vakıfbank'ı ligde bu sezon tüm maçlarda mağlup etmeyi başardık. Burhan Felek Spor Salonu'nu açtığımız Süper Kupa maçında da mağlup etmiştik. Türkiye Kupası ve Avrupa Şampiyonlar Ligi'nde kaybettik.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -