Yazan : steven_stiffler 20 Mayıs 2011 Cuma

Manon Flier'ı sevdiğimi çok sık dile getiririm. Güzel bir bayan demek için erkek gözüyle bakmaya gerek yok. En fesat kızın bile gözüne güzel geleceğine eminim. Final Four'da kendisiyle fotoğraf çekilmek için yanına gittiğimde 28 hecede anca "Photo" diyebildiğimi söyleyeyim. Cümleyi kaç dakikada kurduğumu siz düşünün.

Bir İtalyan sitesine Pesaro'da kalmak istediğini söylemiş ve röportaj vermiş. Bu fotoğraflar da röportaja ait. Ya da İtalyan sitesi bizi yiyor, bilmiyorum. Şu üst fotoğraftaki kıyafetiyle daha önce de fotoğraflarını görmüştüm. Belki çok seviyordur o kıyafetini,ne diyelim. Flier görmüşken paylaşayım dedim. Hadi iyi haftasonları...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -