Yazan : steven_stiffler 23 Mayıs 2011 Pazartesi

Yazacak çok şey var. Hepsini yetiştirmeye çalışacağım. İlk olarak Sakaryaspor'u kutlamak istedim. Kocaeli'de yaşasam da aslen Sakaryalıyım. İki takımın rekabetinde her zaman Sakaryaspor'u desteklemişimdir. Babamın bana anlattığı Sakaryalı futbolcularımızdan Turhan Sofuoğlu'nu izleme fırsatım olmadı. Aykut ve Oğuz'un son yıllarını izleyebildim. Sakaryaspor ile Fenerbahçe'nin transfer ilişkisinden de her zaman memnun kalmışımdır. Tuncay Şanlı benim izleyebildiğim en canlı örnek olmuştur. Sakaryaspor'un taraftarı da Türkiye'nin en organize birkaç taraftarından biridir. Zaten bunu bu sezon bir kez daha kanıtladılar. Böyle köklü bir kulübün yeri Süper Lig'dir kuşkusuz. Ancak Bank Asya'da oynayacak olması da, seneye bu ligi izlerken en azından tuttuğum bir taraf olacak demek oluyor benim için. Ve inanıyorum ki; Sakaryaspor seneye de çıkışını sürdürüp, en azından Bank Asya'da da Play-Off'a kalabilir. Dün Fenerbahçe maçından dolayı izleyemedim, babam sürekli arayıp skor bilgisi verdi sağolsun. Bandırmaspor da iyi futbol oynayarak finale geldi. 5-1 gibi bir sonuç benim için sürpriz oldu dolayısıyla... Sakaryaspor'a Bank Asya 1. Lig'de başarılar... Seneye zevkle takip edeceğim.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -