Yazan : steven_stiffler 15 Mayıs 2011 Pazar

Udinese geçen hafta Lazio'yu mağlup ederek ipleri eline geçirmişti. Lazio'nun maçını Udinese'den önce oynaması bir avantaj olarak görülebilirdi. Genoa ligin iyi kadrolarından birine sahip. Ancak Ballardini takımın hakkını vermiyor. Genoa hedefsiz bir orta sıra takımı. Bu da Lazio için bir başka avantajdı.

Uzun zaman sonra kaptan Rocchi'yi ilk onbirde gördük. Bu sezon sakatlık derdinden kurtulamayan, sakat olmadığı zamanlarda da yedek oturtulan; bana göre ligin en komple forvetlerinden birisi. Yaşı ilerlemiş olmasa, her takımda oynayabilecek bir oyun yapısına sahip. Maça Biava'nın kafa golüyle önde başlayan Lazio, Palacio'nun cevabına engel olamadı. İlk yarı 1-1 bitti. İkinci yarıda Lazio gol yağdırmaya başladı. Mutlak galibiyet hedefi olan Lazio, kurduğu baskı sonucunda Rocchi'yle 2-1 öne geçti. Hernanes'in 2 golüyle skor 4-1'e geldi. Hernanes'in ilk golünü kafayla attığını belirtelim. 89'da Criscito'nun skoru 4-2'ye getiren golü Genoa için bir anlam ifade etmiyordu. Criscito çok iyi oyuncu bu arada, çok beğeniyorum. İddaa'da Lazio 1 farkla kazanır oynamıştım, tek bu maçtan yattım. Lazio şaha gelsin, hiç sorun değil. Haftaya Lecce deplasmanı çok daha zor olacak. Lecce bugün kazanırsa, Lazio'nun şansı biraz daha yüksek olur. Ondan daha önemlisi bugün Udinese'nin oynayacağı Chievo maçı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -