Yazan : steven_stiffler 13 Mayıs 2011 Cuma

Fenerbahçe'ye geldiğinde oldukça ünlü bir voleybolcuydu aslında... Bir zamanların Natasa Leto'su, şimdilerin Osmokrovic'i... Yalnız alınan diğer yabancıların gölgesinde kaldı hep ismi. Oyun olarak en istikrarlı yabancımız olarak taraftarın gönlünde kendine yer buldu. İşini her zaman düzgün yaptı ve bize kendisini sevdirdi. Ben Nati'nin de bizim onu sevdiğimiz kadar bizi sevdiğini düşünüyorum. Cannes maçındaki bloğu unutulmaz. Nati deyince akla uzun yıllar o blok gelecektir belki de ... Çok komple bir oyuncuydu. Hem Jan de Brandt'ın, hem Ze Roberto'nun vazgeçilmezi olmuştu. Sakat sakat oynadığı da oldu, kritik sayılarda başrol oynadığı da... Çubuklunun hakkını her zaman layıkıyla verdi. Fenerbahçe'ye verdiği emekler için teşekkürler, dilerim başarılarını Rabita Bakü'de de yaşar.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -