Yazan : steven_stiffler 17 Aralık 2010 Cuma


Objektifliği, futbol severliği, hakeden kazansıncılığı bir tarafa bırakarak yazıyorum CL eşleşmelerini... Tottenham ilk kez katıldığı 1 numaralı kupada; grup maçlarında göze en hoş gelen futbolu oynayan ve maçları en akılda kalacak takımdır. Redknapp'ın oluşturduğu kadro ve takım disiplini olağanüstü bir aksilik olmadıkça; maçların oynanacağı Şubat ayında da aynı şekilde devam edecektir. Milan'ı Serie A'da takip ediyorum. Bence bu sene son yıllardaki en sağlam Milan takımı görünümü veriyor. Ancak futbolu çok da tatmin edici değil. Inter iyi olsaydı, Milan ligde bu konumda olmazdı. Üstelik Milan sansasyonel kulüptür. En ufak bir tökezlemede Berlusconi-Hoca-Futbolcular arasında sıkıntılar kendini gösterebilir. Tabi bu varsayım ve gerçekleşmesi ihtimali çok da önemli değil. Tottenham ilk maçlarda CL Heyecanını yaşayan bir takımdı. Young Boys ile deplasmanda oynadığı maçta bile zorlandı. Inter'e karşı bambaşka iki yarı ve mükemmel bir rövanş maçı oynadı. Ayrıca Redknapp'ın kadro disiplini olayı var. Genelde kadroyu bozmuyor, takımın iskeletiyle oynamıyor. Ancak Van der Vaart gibi tecrübeli ve lider özellikli bir oyuncunun katkıları Tottenham'ı Şampiyonlar Ligi'nde iyi yerlere getirebilirdi. Onu da grup maçlarında gördük Vaart Reis'ten... Milan turnuva takımıdır, tecrübe abidesi oyunculardan kuruludur. Tabi ki kalite olarak Tottenham'dan daha üst seviyede. Ancak Redknapp kurt hoca. Oynadığı lig Premier Lig. Oynadığı takımların Milan'dan aşağı kalır yanı yok. O ligin kurt hocalarından olması da, Milan'ı elemek konusunda iddialı düşünmeme katkı sağlıyor. Taktik, teknik, strateji konuları bir yere kadar. Ben iyi bir Tottenham'ın, rövanşı White Hart Lane'de oynayacak Tottenham'ın; Milan'ı eleyeceğini düşünüyor, bloga da not düşüyorum. Bu arada; gönlümden geçen Tottenham'ın Roma'yı haşat etmesiydi.

Diğer eşleşleşmeler arasında en dikkat çekici olan da şüphesiz geçen yılı finalinin rövanşının oynanacak olması. Inter çok üstün bir takımdı geçen yıl, bu yıl daha dengeli bir eşleşme olacak. Şubat'a çok var; çok şey değişir. Ancak şu haliyle Tottenham Milan'ı; Bayern Münih de Inter'i eler diye bir tahmin sallayayım.

One Response so far.

  1. Lenin says:

    tottenham milanı yenebilir tabı ocak ayı transferler vs vs bakmamız lazım cassonayı buyuk olcude milana gıdıcekmıs alırsa ıbra ıle birlikte mılan tutulmaz emın konusmak icin daha erken , intere gelince harika bir kadro vasat bir oyun eski günlerine sakatlar dönünce bürüneceklerini tahmin ediyorum bayern i gececeklerini düsünüyorum . roma elenir

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -