Yazan : steven_stiffler 21 Aralık 2010 Salı

Seyir halinde olduğum için izleyemedim. Böyle bir maçı kaçırmak hayatta istemeyeceğim bir şeydir. Neyse ki bu Fenerbahçe Radyosu imdadıma yetişti. İlk kez Fenerbahçe radyosu dinleme fırsatım oldu. Fenerbahçe Radyosu'nun ilk canlı maç anlatımı oldu. Çok anlamlı ilkler oldu kısacası...

Maçı dinlemek de çok ayrı bir duygu. Heyecanlanıyorsun ama tv karşısındaki gibi yansıtamıyorsun. Şampiyon olacağımızı biliyordum. Her zaman yazıyorum; bizden kolay kolay set alacak bir takım yok. Bugünkü yer yer zorlanmalarımızın sebebi de final stresi. Nati, Luba, Kasia, Fürst, Fofao gibi tecrübeli oyuncuların varlığı final stresini de minimize ediyor artık. Bu sene Avrupa'da da kupa geleceğinden şüphem yok. Dünya Şampiyonluğu bu, boru değil. Sarı meleklerimizin her biri fazlasıyla haketmişti bu gururu,duyguyu,başarıyı... Sadece bugün sahada olanlar değil; geçen sene takımda olan oyuncularımızın da şampiyonluğu bu. Sarı Meleklerimizin her birini tebrik eder, bize gururdan öte bir duygu yaşattıkları için teşekkür ederim. Yarın geliş saatleri iş saatine denk gelmeseydi; ben de karşılamaya gidecektim. Dış Hatlar yanmalı...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -