Yazan : steven_stiffler 5 Aralık 2010 Pazar

Alex'e başlık atmakta bile zorlanıyorum artık. Adam çok değişik, çok büyük, farklı bir adam... Faruk Sarman çooook uzaktan akrabam sayılır. Bir dönem Kocaelispor'da oynarken babası babama benim için Kocaelispor altyapısına verelim, oynasın demişti. Şartları uyduramadık, olmadı. Tek muhatabım oradan. Daha sonra Faruk Sarman'ın yolu Gebze'ye düştü zaten. Neyse ; Facebook'ta can sıkıntısına öyle bir bakınırken Faruk Sarman'ın profiline denk geldim. Ve albümlerinde yer alan şu fotoğrafa... Ee bir de altındaki yorumunu görünce Alex'i bir kez daha sevmek geldi içimden. Büyütülecek bir olay değil. Ancak Faruk Sarman'a karşı kaç defa maç oynadı ki Alex ? Faruk zaten kaç sezon Süper Lig'de oynadı ki ? Alex'in Faruk'u tanıması inanılmaz bir mütevazılık bence...

Alex'le sonsuza...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -