Yazan : steven_stiffler 20 Aralık 2010 Pazartesi

İş yerinde maçı açtım ama dikkatli takip etmek zor oldu. Sarı Melekler şaşırtmayan bir sonuçla, Dominik ekibi Mirador'u 3-0 yenerek; Dünya Şampiyonluğuna bir adım daha yaklaştı. Maçın genelinde üstün oynadık ve ufak tefek hatalar dışında önemli bir bocalamamız olmadı. Yarın finali oynayacağız. Muhtemelen rakip Bergamo olacak ama ben bugünkü yarı final maçından 3-2lik bir Osasco galibiyeti de çıkabilir diye düşünüyorum. Bu büyük başarıyı kazanmak, yaşamak ve final maçından sonra uzun uzun yazmak tek dileğim. Armanın gururusunuz...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -