Yazan : steven_stiffler 8 Aralık 2010 Çarşamba

1,5 yılı aşkın bir süre sonra aldığımız ilk 3-0'lık mağlubiyet bu... Zaten geçen bu süreçte; bu akşamki maç hariç aldığımız 2 mağlubiyet var. Biri kupada Vakıfbank'a, diğeri geçen sene finalde Bergamo'ya... Yani bu branşta kaybetmeye çok alışık bir bünye değiliz.

Ondan dolayıdır ki; bu akşam Dinamo'nun sert bir oyunla bizi mağlup etmesi benim biraz şevkimi kırdı. Kadro kalitesi tartışılmaz her Dinamo Moskova'nın. Geçen sezon orada rahat yenmiş, burada da 2-0 geriden gelip efsane bir maçla mağlup etmiştik. Ancak bu yıl Costagrande ile çok daha güçlü bir takımlar. Geçen yıla oranla daha pişmiş bir Goncharova var. Parkhomenko gibi ortalamanın üstünde bir pasör Ve tabi ki yılların tecrübesi Gioli ile çok daha güçlüler. Grup liderliğinde çekişeceğimizi; hatta Dinamo Moskova'nın Final Four'a kadar gidebileceğini düşünüyorum. Yine de bugün ne onların bu kadar iyi olmasını ne de bizim bu kadar kötü oynamamızı beklemiyordum. İlk set başlar başlamaz oyunun uzun bir süre durması nedeniyle oyuncular oyundan soğudu. Bu bizim için de; Dinamo için de dezavantaj olabilirdi. Maalesef bize dezavantaj getirdi. Yeni bir takım olmamızın, bu yıl erken başlayan Şampiyonlar Ligi maçlarında bize dezavantaj getirebileceğini daha önce belirtmiştim. Onun da etkilerini gördük bugün. Zaman zaman inanılmaz direndik. Adeta topla savaştık. Uzun ralliler sonucu sayı aldık, sayı verdik. Ancak oyun genelinde çok basit sayılar yedik. 1 ve 2 numara arasına atılan pek çok top sahamızda öldü maalesef. Bunun yanında sezonun ilk maçı olan Vakıfbank maçından beri dikkat ettiğim birşey var. Dünyanın sayılı voleybolcularından Luba Şaşkova, gereğinden fazla plase atış deniyor. Tamam bu da bir tekniktir, bazen inanılmaz plase sayılar da alıyor. Ancak bugün birkaç sert smaç vurabileceği topta plase tercihi yaptı yine. Dünyanın en iyi blokörü Chris Fürst'ü de henüz tam olarak kullanamadığımızı düşünüyorum. Dinamo Moskova'nın blokları da çok iyiydi bugün.

Pazartesi Dinamo'yu taraftar desteğiyle, en kötü 3-1 yeneriz diye düşünüyorum. Ondan sonra da Katar'dan kupayla döneceğimiz hissi var içimde...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -