Yazan : steven_stiffler 10 Aralık 2010 Cuma

Kariyerimde 4.sezonu oynamama rağmen, 3. sezonu bloga yazmaya bir türlü fırsat bulamadım. Hazır vakit bulmuşken devam edeyim. Geçen sezon takıma sınıf atlatacak oyuncular almış fakat birkaçından beklediğim verimi sağlayamamıştım. Bunların başında şüphesiz ki Andy Carroll ve Victor Moses geliyordu.

İngiltere'de bütçe sıkıntısı pek olmuyor biliyorsunuz. Yalnız Man.City transfer piyasasını mahvetmiş. Satılığa çıkardığı oyuncular 175,000 € haftalıktan başlıyor pazarlığa. Tabi ki veremiyoruz o parayı. Biraz serbest oyunculara da yönelip, finansı iyi kullanıyorum. Transfer ettiğim oyuncuların listesi aşağı. Rotasyonda kullanabileceğim; FM 2010'un yıldızlarından Lorenzo Crisetig'i bedavaya aldım mesela. Savunmaya Fransa'dan takviyeler yaptım. Stopere Cedric Mongongu'yu, sağ beke Jerry Vandam'ı transfer ettim. Sol beke alternatif olarak Brescia'dan serbest kalan Gaetano Berardi'yi aldım. Tavsiye ederim,iyi bir profili var. Zaten milli takıma kadar yükseldi.
Yedek kaleci sıkıntımızı John Ruddy'yi transfer ederek giderdik. Ancak şans bulduğu zaman yediği hatalı goller sezon içerisinde yeni bir kaleci arayışına gitmemi sağladı. Bu doğrultuda bonservissiz olan Federico Marchetti'yi aldım. Sezon sonuna kadar sözleşme imzaladım. Sezon sonu durumuna göre karar vereceğim. Hem sağ, hem sol kanatta oynayabilen Bakary Sako'yu da yüksek bir bonservis bedeliyle transfer ettim. Bedelinin hakkını veriyor,o ayrı. Bizim için sezonun en flaş transferi şüphesiz ki David Bentley oldu. Aslında geçen sezon ortasından beri ikna etmeye çalışıyordum. Sezon bitince iyi bir takım kendisini almadı ve yüksek bir maaşla ikna ettim. Ancak gösterdiği performans ile takımın en büyük kozu konumuna geldi. En kritik maçlarda goller attı. Özellikle Arsenal,Chelsea,Tottenham,Manchester United,Liverpool maçlarında attığı gollerle büyük takımlardan puanlar almamızı sağladı. Sezona başlarken son transferim Takayuki Morimoto oldu. Devre arasında Juventus'tan Lorenzo Ariaudo'yu ve birkaç regen oyuncuyu daha renklerimize bağladık. Regenleri kiraya verdim zaten, gelecek vaad eden oyuncular. Scout çalışmalarının ürünü hepsi. Şubat ayında serbest olan Esteban Granero'yu aldım ama kaydedemediğim için maçlarda kullanamadım. Sadece birkaç kupa maçında oynadı.
Vadesini doldurmuş hiç bir oyuncuyla sözleşme imzalamadım. Geçen sezon pek bir işime yaramayan Wesolowski'yi satın alma opsiyonuyla Lille'e kiraladım. Emmanuel Riviere'nin piyasası vardı. Morimoto hedefiyle onu da Hoffenheim'a sattım.

Sezon içerisinde inişli çıkışlı bir performans gösterdim. Ancak takım yine oturunca, daha iyi ve seri sonuçlar almaya başladık. Bu arada fikstürün ekran görüntüsünü almayı nasıl olduysa unutmuşum. Ancak şunu söyleyebilirim ki ; büyük bir hezimet yaşamadık ve büyük takımlara karşı da çok iyi maçlar çıkardık. Lig Kupası'nda erken elensek de; FA Cup'ta finale kadar rahat bir şekilde gittik. Finalde Manchester United'a karşı maçın başında golü attım ve üstüne yattım.
Geleneksel olarak taraftarın tapınma ayinleri başladı tabi :) Büyük bir başarı olması dolayısıyla epey yankı uyandırdım İngiliz basınında. Mourinho'ya gider yaptım bir ara.
Sezon içerisinde zaman zaman 8.liğe kadar yükselsem de; ligi 10. sırada tam ortada bitirmeyi başardım. Bu da Cardiff tarihinin en önemli başarılarından birisi oldu. 16 galibiyet, 16 da mağlubiyet alarak sezonu tamamladım. Tek kötü yanı averajımızın -7 olmasıydı.
Oyuncularımın performanları aşağıdaki gibi. Moses gösterdiği performansla yılın futbolcusu seçildi taraftarlar tarafından. Simge oyuncumuz Chopra çok kritik gollere imza attı. Leggrotaglie'yi bu sezon daha çok rotasyon oyuncusu olarak kullanıp, sezon sonu Coach olarak sözleşme imzaladım. Hemen Favori Personellere eklemiş beni sağolsun.
Sezon içerisinde aldığım resmi teklifler ve profilimin son hali de aşağıda....Kodaman takımları elimin tersiyle ittirdim yine. 4.Sezon bomba gibi bir Cardiff geliyor, bilginize :) Tüm FMci arkadaşlara iyi kariyerler.


2 Responses so far.

  1. Adsız says:

    menajer özelliklerinden financel control için yaptığın özel bi yöntemin var mı acaba?

  2. Özel olarak izlediğim bir yöntem yok. Sadece ihtiyacım doğrultusunda ve abartısız oyuncuları alıyorum. Bir de sözleşmede istedikleri rakamları hep aşağı çekiyorum. Örneğin; genç futbolcumla pro sözleşme imzalarken 150 € istiyorsa, 110 € veriyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -