Yazan : steven_stiffler 13 Aralık 2010 Pazartesi

Tottenham'ın beraberliği, Fenerbahçe'nin mağlubiyetinden sonra; Lazio maçı için ekran karşısına kuruldum. Ancak maç başlar başlamaz Chiellini'nin golüyle Juve'nin öne geçmesi zaten yerinde olmayan keyfimi iyice kaçırdı. İki takım arasında genelde golsüz maçlar geçtiğinden dolayı temposuz bir maç beklentim vardı. Lazio arayı çok açmadan Zarate ile beraberliği yakaladı ve maça heyecan geldi. Hatta hemen arkasından Floccari'nin kaçırdığı çok net bir pozisyon var. Lazio o pozisyonu da gole çevirse beklenmedik bir anda rüzgarı arkasına almış sayılacak ve skoru korumaya yönelik oynayabilecekti. Aslında beraberlik de Lazio'nun kabullenebileceği bir skordu. Tam öyle de olacak derken; Krasic'in bireysel meziyetleriyle getirdiği top Muslera'nın şanssızlığı ve Juventus'un balıyla birleşince duraklamanın son saniyelerinde ağlara gitti. Dramatik bir goldü. Juventus şampiyon olursa bu golün inanılmaz bir payı olacak. Futbol böyle bir oyun...

3 Responses so far.

  1. iki takımında kazanmasını isteyerek izledim maçı ama lazio'nun şampiyonluğunu düşününce üzüldüm puan kaybına.

  2. Lazio'nun pek şampiyonluk şansı yok bence. İlk 4 yeterlidir bu kadroyla...

  3. Lenin says:

    3mac 9 puan 39 puan ılk devre yaparız gibime gelıyor sonra sissokko amauri almeıda gorusuluyormus sısokko ıle almeıda alınsın sampıyonluga bu takım cok rahat oynar brocchıının yerıne adam alıcaklar hafta udınesse mutlaka gecmemiz lazım karamsarlıga yer yok iyi yerdeyız :) Forza Lazio

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -