Yazan : steven_stiffler 27 Aralık 2010 Pazartesi

Bu aralar iş yoğunluğu nedeniyle pek gündemi ve maçları takip edemiyorum. Aston Villa gibi sağlam bir rakip karşısında Tottenham'ı izleme fırsatım olmadı. Çok dandik bir internet bağlantım var şu an, dolayısıyla sadece golleri izleyebildim bugün. Van der Vaart'ın dönüşüyle Redknapp yine tek forvete dönmüş. Forvette bu kez pivot özellikli bir isim değil de Defoe'yi kullanmış. Zaten Defoe Tottenham'ın ilk tercihidir her zaman. Ancak Defoe'nin 27.dakikada oyundan atılması Redknapp'ın planlarını epey bozsa da; Van der Vaart'ın 35.dakikada attığı gol Tottenham'ı öne geçirmiş. Ayrıca Van der Vaart da bu golle "Direksiyona tekrar devraldım" mesajı vermiş. Aston Villa'nın evinde 10 kişilik rakibine karşı kurduğu baskının sonucunda Gareth Bale bu kez sağ kanattan yardırarak gelmiş ve sanatsal bir kontra atak golüyle Tottenham skoru 2-0a getirmiş. Maçın sonlarında; ilk maçta da Aston Villa'nın golünü atan Albrighton maçın son bölümünün heyecanlı geçmesini sağlamış.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -