Yazan : steven_stiffler 5 Aralık 2010 Pazar

Birmingham'ı bu sezon ilk kez haftaiçi oynadığı Aston Villa maçında seyrettim. Zigic'ten epey faydalandıklarını gördüm. Dünkü Tottenham maçında da Zigic'ten faydalanmaya çalıştılar. Zigic'in asistiyle son bölümde beraberliği kurtardılar. Aslında Tottenham'ın golünde de pivot Crouch'un pozisyonun içinde olduğunu görüyoruz. Karşılıklı benzer goller denebilir belki ama Birmingham'ın golü çok daha organizeydi. Geçen sezonki gibi seri galibiyetler almaya başlayan, iyi bir hava yakalayan Tottenham nazara geldi. Biz Türküz aga, bunun başka bir açıklaması yok. Nazar bu nazar... Tottenham çok konuşulan bir takım değildir. Ancak son 10-15 günde nerede bir futbol muhabbeti görsem; Tottenham'dan bahseden insanlar görüyorum. Vaart'ın yokluğu ve Defoe'nin iyileşmesiyle geçen sezonki oyun düzenine döndü Tottenham. Ancak Vaart gelince Defoe bir süre daha yedek kalır gibime geliyor.

Önce Twente, sonra içeride Chelsea maçları var. Chelsea iyiden iyiye düşüşe geçti, kurtuluş maçı gözükecek onlar için. Arsenal-Tottenham maçı kadar çılgın bir maç daha izleyebiliriz.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -