Yazan : steven_stiffler 17 Ekim 2011 Pazartesi

Goal filminden midir nedir, St. James Park'taki bir maçı televizyondan izlemek bile hep çekici gelmiştir bana. Özellikle bu sezon Newcastle United'ın Pardew ile başarılı bir grafik çizmesi ve şık formalarının da bunda payı var. Tottenham'ın yükselen form grafiğinin olması haftanın en ilgi çekici maçlarından biri olmasını sağlıyordu. Maç öncesi beklentim beraberlikti. Zevkli mücadelenin hakkı da öyleydi. İki takım tarafından da hakedilmiş bir skor ortaya çıktı. Namağlubiyetin devam etmesinden olacak ki; Newcastle taraftarları da maç sonunda oldukça mutlu gözüküyorlardı.

Newcastle United'ın başarısının tesadüf olmadığı kadro kalitesinden de net şekilde anlaşılıyor. Yukarılara oynayacak kalitede bir kadroları var. Şu an bu doğrultuda ilerliyor. Ancak 38 maçlık sezon içerisinde inişe geçtikleri, zorlu süreçler de olacaktır. Fakat Newcastle United'ın bu sezonun renkli takımlarından biri olarak kalacağını düşünüyorum. Özellikle Leon Best çok ilgimi çekiyor son zamanlarda. Geçtiğimiz sezon çok izleyemesem de, takip etmeye çalıştığım oyunculardan birisiydi. Bu sezon yeteneklerini daha fazla göz önüne seriyor. Demba Ba'nın da takıma olan uyumu siyah beyazlıların hücum gücünü arttırıyor. Cheikh Tiote bir başka beğendiğim oyuncu. Hatırlıyorum da; Fenerbahçe-Twente maçlarından sonra, "+2'ye Cheikh Tiote gibi oyuncular almalıyız" tarzı pek çok yorum okudum. Bugün o Cheikh Tiote dünyanın en iyi liginde iyi bir takımın orta alandaki yükünü hafifletiyor.

Tottenham'da da Modric'in formu git gide yükselmekte. Sezon başında gitti gidecek denilen Hırvat yıldız, oynadıkça açılıyor. Tabi bu haber Tottenham taraftarları için ne kadar hoş gözükse de, Türk Milli Takımı için nahoş bir detay olarak sivriliyor. Dün pek çok atağa liderlik yapan Modric, aynı zamanda Defoe'nin attığı golde atağı kurgulayan oyuncu oldu. Defoe'nin golüne gelince; tipik bir Defoe vuruşuydu. Dünyanın en atletik golcülerinden birisi olan Defoe, özellikle ceza yayı üzerinden attığı gollere devam ediyor. Adebayor ise Tottenham'a katkı vermeye devam ediyor. Yüksek bir bonservisle önümüzdeki sezonda da devam edebilir. Yine de bu penaltı kararının tartışmalı olduğu gerçeğini değiştirmez tabi ki.

Maç genel olarak zevkli, son dakikalarında ise oldukça heyecanlıydı. Newcastle'de Ameobi'nin gol vuruşundaki ustalığından sonra; son dakikalarda kaçırdığı gol yakışmadı. Gerçi ben o pozisyonda Coloccini'ye daha fazla kabahat buluyorum. Her ne kadar sırtı kaleye dönük olsa da, vuruş açısı ve şekli bakımından Ameobi'den bir adım öndeydi sanki. 40'lık delikanlı Friedel ise; dün yine bildiğimiz Friedel'dı. İlk gol biraz talihsiz bir gol gibi gözükse de, çok şık kurtarışlarla günü kurtardı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -