Yazan : steven_stiffler 24 Ekim 2011 Pazartesi

Maçı izleyemedim. Yazmak için geniş bir özetine baktım. Özetten sonra da bir puan durumuna bakayım dedim. Lazio'nun 2.sırada olduğunu görünce çok şaşırdım. Gerçi geçen sezon da uzun bir süre zirve mücadelesinin içinde yer almıştı Lazio. Çok değil, bir kaç hafta önce Reja'nın istifası kabul edilmemişti. Geçen seneki iyi kadronun üzerine, çok akıllıca takviyeler geldi. Lazio ve Tottenham'ın ortak yanı olarak görüyorum aslında bu özellikleri. İkisinin de başında kurt hocalar var. İkisinin de oturmuş kadroları ve sistemli futbolları var. Bu da başarılı grafik çizmelerini sağlıyor.

Bologna'nın da geçen sezona oranla daha iyi oyuncuları olduğunu düşünüyorum. Ancak hocaları Bisoli henüz bir maya tutturabilmiş değil. Tutturması da zor gözüküyor. Çok istikrarsızlar, tutarsız bir futbolları var. Kazanma alışkanlıkları yok. İyi oynadıkları maçları bile kaybedebiliyorlar. Acquafresca'dan verim alamadıkları gibi, gol yollarında Di Vaio'nun avucuna bakıyorlar. Lazio'da Reja alternatiflerini çok iyi kullanıyor. Sculli'yi kullanıyor, bakıyorsunuz gol atmış. Lulic'i kullanıyor, bakıyorsunuz gol atmış. Dün siftahı yaptı Lulic. Yeni saç kesimiyle daha efendi bir tipe bürünen Cisse'nin her maç olduğu gibi yine direkten dönen bir topu var. Zorlu gözüken bir deplasmanda iyi mücadeleyle galip geldi Lazio. Derbiden sonra bir galibiyet daha aldılar. 7 maçlık periyodda 4. galibiyetleri oldu. Lider Udinese'nin 1 puan gerisindeler. Udinese söz konusu olunca Lazio için çekiniyorum aslında. Geçen sezon uzun bir süre Udinese'nin önünde götürdüler ligi. Son 2 hafta Udinese üste çıktı ve Şampiyonlar Ligi vizesini aldı. Bir tekerrürü olur diye çekincem var. Lazio için günün tek kötü haberi Hernanes'in sakatlanıp oyundan çıkması. Hernanes'in durumu hakkında bilgim yok. Ancak Lazio'nun sahaiçi patronu olması dolayısıyla eksikliği hissedilmeyecek bir oyuncu değil. Bol alternatifli kadronun en alternatifsiz oyuncusu... Önümüzdeki hafta Lazio'nun rakibi iyi bir başlangıç yapan Catania. Roma'nın simge futbolcularından, geçen sezonki hocası Vincenzo Montella; bu kez Catania teknik direktörü olarak çıkacak Lazio'nun karşısına...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -