Yazan : steven_stiffler 2 Ekim 2011 Pazar

Çok özlemiştik mabedimizdeki yerimizi almayı... Bu maç için en az merak edilen şey maçın sonucuydu. Çoğumuzun kafasında Fenerbahçemiz'e destek olmak, özlem gidermek, sevdamızı haykırmak vardı. 22 maçtır yenilmeyen bir takımdan bu atmosferde mağlubiyet de beklemiyordum açıkçası...

Güzel şeyler vardı, güzel gündü. Geçen ay kaybettiğimiz Selçuk Ulutaş kardeşimiz unutulmadı. Adına pankart açıldı. Huzur içinde yatsın. Aykut hoca epeydir konuşulan şeyleri yaptı aslında. Bilica'nın yerine Bekir'i tercih etti. Mehmet Topuz ortada oynasın diyenler de oldukça çoğunlukta. E Mehmet Topuz da ortaya çekildi. Orhan-Gökhan arkalı önlü sağ kanatta oynasın diyenler de vardı. E onlar da arkalı önlü oynadı. Ancak pek tutmuş gibi gözükmüyordu. İlk yarıda etkisiz bir futbol oynadık. Açıkçası maçın da havasına giremedim ben... Daha çok tribün ile ilgileniyordum. İkinci yarı Stoch'un dejavu yaşatmasıyla havaya girdik. 5 ay önce maçın 2. dakikasında attığı golü bu kez 2. yarının 2. dakikasında attı. Gol sevincini de taraftarla paylaştı. En güzel gol sevinci taraftarla paylaşılandır. Ayrıca ligde 4 maçtır oynatılmayan, mutsuz denilen, gidecek denilen Stoch'un golle dönmesi de oldukça güzel oldu. Oyundan alındığında Aykut hocanın ve yedek kulübesindeki herkesin tebriklerini de kabul ettiğine dikkat ettim.

Aykut Kocaman'ın oyunu her zaman iyi okuduğunu, fakat müdahale konusunda bazen geç kaldığını ya da yanlış müdahale yaptığını düşünmüşümdür. Bugün o müdahaleleri zamanlı yaptı. İkinci yarıya 2 değişiklikle başladı. O 2 değişiklik, lige formsuz başlayan Semih'in yerine Bienvenü ve ilk yarı çok kötü oynamayan fakat Gökhan'ın sahada olması dolayısıyla çıkmak durumunda kalan Orhan Şam'dı. Böylelikle Mehmet Topuz ve Gökhan da yerine geçerken, Sezer'i de ilk kez uzun bir süre izleme fırsatımız oldu. Eskiden Mehmet Topuz'un ortada oynatılması taraftarıydım. Ancak onun sağ kanatta Gökhan'a yardım etmesine ve sağdan etkili ortalarına alıştığım için artık sağ kanatta oynatılması taraftarıyım. Gökhan'ın da bekten oyunu daha iyi okuyabildiği belli. Orhan çabuk oyunucu, belki stoperde oynatılması gerektiğinde stoperde kullanılabilir. Volkan'ın çok tehlikeli topları kurtarıp, 2 ilginç gol yemesini de nazar boncuğu olarak nitelendireceğim.

Belediye gibi iyi bir takımı bol gol atarak yenmek güzel. 4-2'lik skor takımı sahiplenen taraftarı da oldukça memnun etti. Özellikle Alex'in golü derslikti. Bienvenü'nün pası enfesti.

Tribünde grup bazında bir takım tavırlar olduğu söyleniyor, ben dikkat etmedim. Ancak renkli ve özlem dolu bir tribün olduğunu düşünüyorum. Fenerium tribünü biraz daha kalabalık olsa, Meksika dalgası falan daha güzel olurdu. Maçtan önce Nazlı'nın Yeri de oldukça kalabalık ve hareketliydi. Siftahı yaptık, Fenerbahçe özlemine nihayet son verdik. Stattan çıktığımız zamandan itibaren ise; tekrar özlemeye başladık.

23 maç 21 galibiyet ve 2 beraberlik. 2 beraberlikten birinde verilmeyen penaltı, diğerinde verilmeyen nizami gol. Fazla söze gerek yok.

2 Responses so far.

  1. Adsız says:

    libor kozak!!!

  2. feneraki says:

    http://futboliknet.blogspot.com/2011/10/fenerbahce-4-2-istanbul-bb.html

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -