Yazan : steven_stiffler 31 Ekim 2011 Pazartesi

Lazio dün akşam Cagliari deplasmanındaydı. Cagliari lige beklentilerin üstünde başlamış takımlardan biri. İki Laziolu için ise bu maç daha farklı bir anlam taşıyordu. Bu isimler Tommaso Rocchi ve Federico Marchetti. Tommaso Rocchi, Lazio formasıyla 100.golünü attı dün akşam. Federico Marchetti ise eski takımı Cagliari'ye karşı ilk kez forma giyme şansı buldu.

İki isim açısından değerlendirirsek; Rocchi'nin gol atacağını hissediyordum açıkçası. Rocchi gol atar bahsi oynayabilseydim, oynardım. 7-8 dakika oynaması yetti golü atması için. Federico Marchetti ise iyi performansına devam etti. Lazio taraftarları Muslera'dan memnundu. Ancak Marchetti, Muslera'yı aratmıyor. İyi performansına devam eden diğer isim Senad Lulic. Kalecinin önde olmasını değerlendirerek güzel bir gol attı. Lazio taraftarının gözünde kredisini yükselttiğini de söyleyebilirim. Klose de gollere devam ediyor. Cisse de ise bir suskunluk söz konusu. Skorun 3-0 gibi farklı olması aldatmasın. Cagliari de oldukça iyi ataklar geliştirdi. Ancak Lulic ve Klose'nin golleri gardını düşürdü. Biondini en beğendiğim Cagliari futbolcusu. Dün vasattı belki ama bence oynadığı takımdan daha iyisini hakeden bir futbolcu. Udinese ve Juventus'un kayıpsız geçtiği haftada Lazio'nun deplasmanda kazanması çok ekstra moral getirecektir.

6 Kasım'da Lazio, Parma'yı ağırlayacak.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -