Yazan : steven_stiffler 25 Eylül 2011 Pazar

Tottenham önce Wolverhampton'ı, sonra da Liverpool'u yenerek kötü gidişi aksine çevirmeyi başarmıştı. Wigan için farklı düşüncelerim var. Ne kadar iyi sonuçlar alıp, ligde kalırlarsa kalsınlar; ben Premier Lig için çok yetersiz bir takım olduklarını düşünüyorum. Ancak kadrolarında çok iyi isimler var. Bunlardan en değerlileri Moses ve Rodallega. Menajerleri Martinez'in daha önce Tottenham'dan 9 yemek gibi acı bir tecrübesi bulunmasına rağmen, Arsenal maçını 2-0'dan son 10 dakikada 3-2'ye çevirmek gibi destansı tecrübeleri de bulunuyor. Genç, renkli ve heyecanlı bir kişiliğinin olması dolayısıyla Wigan'da başarılı olduğunu ve takıma çok şey kattığını düşünüyorum.

Rodallega'nın yokluğunda hücumda tüm yük Di Santo'nun üzerine binecek gibi gözüküyordu. Tottenham ise geçen hafta evinde Liverpool'a karşı çift forvetle oynamıştı. Wigan deplasmanında tek forvet Adebayor sahadaydı. Tottenham'ın maça atak başlayacağını düşünmüştüm. Ancak kendilerini pek kasmaları gerekmeden golü bulmaları takıma olumlu bir hava yansıttı. Figueroa'nın savunmada yaptığı hatada Adebayor önce müthiş bir çalım attı. Sonra Van der Vaart'a golü attırdı. Adebayor tam bir takım oyuncusu görüntüsü çiziyor. Tottenham'a da çok katkı sağlayacak gibi bu sezon... Gareth Bale'in kafayla attığı gol ile ilk yarı 2-0 bitti. İkinci yarının başında ikramı bu kez Tottenham yaptı. Savunma adeta gol yemek için özel bir çaba içerisinde gözüküyordu. Öldürücü darbeyi Assou-Ekotto yaptı. Ekotto'nun hatası, Diame'nin golünü getirdi. Yarının hemen başında gelen gol Wigan'ı maça ortak etse, maçın genelinde Tottenham üstünlüğü elden bırakmadı. Kırmızı karttan sonra da iyice kontrolü ellerine aldılar. Bu arada acayip apaçi saç modelleri vardı maçta. Sandro'yu birazdan fotoğrafı ile paylaşacağım. Sandro, Gohouri, Assou Ekotto, Kaboul ve Adebayor saç tipleriyle Neymar'dan hallicelerdi.


Tottenham son 3 haftada 9 puan topladı. 2 Ekim Pazar günü müthiş bir maç olacak White Hart Lane'de. Her sezon ligin en zevkli maçları aday maçlar oynuyor Arsenal ve Tottenham. Geçen sezon herkes El Clasico'yu izlerken, ben 3-3 biten Tottenham-Arsenal maçını izlemiştim. Yine geçen sezon ilk derbide ilk yarıyı Arsenal 2-0 önde kapamış, Tottenham ikinci yarı 3-2 galip gelmişti. Evet, haftaya Kuzey Londra derbisi var.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -