Yazan : steven_stiffler 16 Eylül 2011 Cuma

Yukarıdaki fotoğraf Tottenham-Wimbledon hazırlık maçı 11'i değil. Avrupa Ligi'nde, ateşli Yunan taraftarlarının karşısına çıkan Paok maçı ilk 11'i... Bu kadro seçimi eleştirilebilir de takdir edilebilir de... Ben anlamsız buldum. Hepimiz futbolseveriz, takip etmediğimiz takımların bile ilk oyuncularını ilk görüşte tanırız. Ancak yukarıdaki kadroyu ezbere saymak zor. Ben yine de soldan sağa yazayım. Eskiden gazetelerinden verdiği posterlerde yazan şekil;

Ayaktakiler: Pavlyuchenko, Corluka, Cudicini, Bassong (Kaptan!?), Kane, Livermore
Oturanlar: Iago, Dos Santos, Carroll, Townsend, Walker.

Tamam abartmışım, o kadar da zor değilmiş. Ancak yine de Redknapp'ın bu seçimlerini anlayamıyorum. Geçen sezon lig biterken söylemişti aslında. Avrupa Ligi'nde yedek ve genç ağırlıklı kadroyla mücadele edeceğiz demişti. Önceliğin lig olması elbette bir hedef olduğunu gösteriyor. Hatta Premier Lig gelirleri Avrupa Lig gelirlerinden daha iyi. Ancak yine de Tottenham büyük taraftar kitlesi olan bir kulüp. Bu kulübü sadece İngiltere içerisine hapsetmenin taraftara yapılan bir haksızlık olduğunu düşünüyorum. Geçen sene Şampiyonlar Ligi'nde gösterilen doyurucu performansın devamı gelmedikten sonra çok önemi yok. Avrupa Ligi'nde zayıf takımlar olsa da; turlar ilerledikçe çok heyecanlı ve kaliteli bir hâl alabiliyor. Geçen sezon final oynayan Braga taraftarlarından çok daha fazla hakediyordur Tottenham taraftarı finali. O yüzden; Redknapp'ın bu seçimini eleştiriyorum. Haa; "Adama helal olsun, nasıl da gençleri oynatıyor" diyene de saygı duyarım tabi ki.

Paok'un kadrosunda geçen sezon Fenerbahçe'yi eleyen takımdaki oyuncular var. Hemen hemen aynı kadro, 2-3 değişik isim var. Maçta gol yok ama iyi pozisyonlar var. Hakemin iki takımın da penaltılarını hiç ettiği bir mücadele olmuş. Ancak ikisinin hiç olma şekli farklı. Tottenham'da ceza sahasında düşürülen Kane hakemi aldatmaya yönelik hareketten sarı kart görüyor. Ancak pozisyon net penaltı. Onun akabinde Paok penaltı kazanıyor. Lino topu ağlara gönderiyor, tribünlere bile koşuyor. Ancak hakem oyuncuların topa vurulmadan ceza sahasına girdikleri için atışı tekrarlatıyor. Penaltının tekrarında Lino topu auta atıyor. Ancak tekrarındaki vuruşun, ilk vuruştan pek farkı yok gibi geldi bana... O yüzden, iki takımın da birer penaltısına yazık olmuş diyorum ve maçın hakkının beraberlik olduğunu düşünüyorum. Bu arada Pavlyuchenko, Corluka bir tarafa; tecrübesiz kadroda en çok dikkat çeken isim Jake Livermore'du. Livermore ligde de artık forma buluyor ve fizik olarak diğer genç oyunculardan daha iyi durumda. Çok büyük yıldız potansiyeli yok ama iyi bir takım oyuncusu olma yolunda ilerliyor.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -