Yazan : steven_stiffler 24 Eylül 2011 Cumartesi

Türkiye'de yeri dolmayacak insanlardan birisidir Zeki Müren... Türk Müziği'nin Sanat Güneşi'dir. Sanat Güneşi batalı tam 15 sene oldu. 7 yaşındaymışım o zaman... Televizyon izlerken, son dakika haberi girmişlerdi; Zeki Müren hayatını kaybetti diye... O zaman umursamadım, algılayamadım. Yaşım ilerledikçe onun ne değerli bir insan olduğunu anladım. Müziğiyle, konuşmasıyla, yorumuyla çok farklı bir insan olduğunu algıladıkça daha çok sevdim. Şimdi Zeki Müren'sizliği daha iyi anlıyorum.


Tıpkı kendisinin de söylediği gibi; "Benim yerim çok uzakta, dualarla yaşıyorum."

Huzur içinde yat paşam...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -