Yazan : steven_stiffler 3 Ağustos 2010 Salı

Az önce resmi sitemizi gezerken futbolcu fotoğraflarının yıllar sonra, nihayet güncellendiğini farkettim. Resmi sitemiz Fenerbahçe'ye yakışmayacak derecede kötü. Senelerdir bu şekilde. Taraftarlar bu konuda hem fikir. 2007-2008 sezonunun fotoğraflarını kullanıyorlar o sezondan beri... O yüzden ne yalan söyleyeyim, fotoğrafların değiştiğini görünce, yeni formayla görünce 'nihayet!' dedim kendi kendime... Ancak fotoğraflara tek tek baktığımda büyük bir hayal kırıklığına uğradım.

Arka plan çok basit olmuş. Photoshop'u yeni kullanmaya başlayan, heves eden bir kardeşimize yaptırmışlar herhalde bu dizaynı. Arka planın daha sade olmasından yanayım. Issiar Dia zenci olduğu için bu karmaşık arka planda en net çıkan futbolcu olmuş. Ayrıca futbolcularımızın bir çoğu saç-sakal karışık bir şekilde çıkmışlar objektif karşısına. Hadi Gökhan Ünal'ın imajı bu. Ama diğerlerinin daha özen göstermesini beklerdim bu çekime. Faruk Yiğit'i aratmamışlar.

Hiç memnun kalmadım. Biz taraftar olarak herşeyin en güzeli kulübümüzde olsun istiyoruz. Yoksa tabi ki kıytırık bir site tasarımı,fotoğraf çekimi vs. deyip geçmesini biliriz. Keşke biraz İngiltere ligi takımlarının web siteleri,foto çekimleri örnek alınsa... Coca Cola League Two takımlarının bile şık site tasarımları var. Fotoğraf çekimlerinin ise şu şekilde, arka planda sahanın çimlerini göreceğimiz şekilde olmasını isterim.

Örnek 1 - Tottenham

Örnek 2 - Newcastle

Bu arada iyi haber ! Güiza'nın yeni formayla fotoğrafı eklenmemiş siteye... Gerçi gideceğini bilmeyen kalmadı artık...

2 Responses so far.

  1. 4-5 yıl evvelinde ankaraspor dergisini çıkarırken fotoğrafçı olarak soner şimşek ile çalışmıştık. O zaman kulübe ve oyunculara dair fotolarda açık ara fark vardı diğerleri ile. Sonerin ve benzeri pek çok fotoğraf sanatçısının çalışmasının Fenerbahçe gibi bir dünya kulübüne yük olacağını sanmıyorum. Bence kulüp medya yapısında ciddi bir profesyonelleşme adımı atmalı. grafikerine kadar.

    bu arada sonerin çalışmalarından örnekler için gözatıver biz çok memnun kalmıştık onun çalışmalarından

    http://www.fotokritik.com/kullanici/soner81/portfolyo/

  2. Issiar Dia'nın boyu fenerbahçeye imza attığından beri tartışılır. kimi 1 65 der kimi 172 cm. ama ben Dia'nın Stoch'tan 2-3 santim daha uzun olduğunu yanyana gelmiş fotolarından gördüm. Resmi siteye göre ise Stoch (167) Dia165)'dan daha uzun. resmi sitenin hali bu yani...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -