Yazan : steven_stiffler 19 Ağustos 2010 Perşembe

Fenerbahçemiz'in golüüüü, 99 Numaraaaaa De Souzaaaaaa sesini duyduğumuzda az bağırmadık Deiiiiivid diye... İlk geldiği sezon çok tepki çekmesine rağmen, İzmir'de o son şampiyonluğumuzun golünü attığında tribünde 4 sıra aşağı düşmüştüm. Ondan sonraki sezonunda birden Sağ Kanat oyuncusu olup, Dünya devlerine jeneriklik goller attı. Galatasaray'a attığı 2 golle ezeli rakibimize sağladığımız üstünlükte pay sahibi olanlardan birisi oldu.Pizjuan'da bize çeyrek finali; Saracoglu'nda Chelsea karşısında da Yarı Final ümitlerini getirdi. Sakatlıktan çıktıktan sonra Bursaspor'a attığı gol ile göz yaşlarını tutamadı. Biz de onunla birlikte ağladık. Annesinin vefatı, sakatlığı, Zico'nun gidişinden sonra toparlanamadı. Zor günleri bir şekilde atlattı ancak formundan çok uzaklaştı. Bana kalırsa son yenilenen sözleşmesi bir hataydı. O zaman çok da iyi piyasası varken gönderilebilirdi. Gönderilişi bugüne kısmet oldu. Ne zaman, nasıl giderse gitsin ; Fenerbahçe taraftarının hiç bir zaman unutmayacağı bir isimdir Deivid. Çok büyük golcü değildi. Ancak çok büyük maçların, çok büyük golcüsüydü. Kritik zamanların golcüsüydü. Sevilla, Chelsea, Trabzon, Inter, Büyükşehir Belediye,CSKA maçlarında attığı goller en kritik golleriydi.

Yolun açık olsun Deivid De Souza...Yaşattığın herşey için teşekkürler.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -