Yazan : steven_stiffler 30 Ağustos 2010 Pazartesi

Kendi adıma konuşacağım. Bazen taraftar olarak ne istediğimi bilmediğimi düşünüyorum. Daum geliyor, takımı sağlam defans ile 1-0,2-0 gibi garanti skorlara oynatıyor. Memnun kalmıyorum. Aykut hoca geldi, takıma ofansif bir hava aşılamaya çalışıyor. Ligde kolay gol bulabiliyoruz. Ancak çok da kolay gol yiyoruz. Geçen sezonki savunma hattıyla bile kolay gol yiyoruz. Yok, böyle de mutlu olmuyorum. Ancak umutluyum. Daum'un garantici oyun anlayışındansa, Aykut Kocaman'ın gelecek vaat eden, ofansif anlayışı daha cazip geliyor bana. Ancak eksik var. İyi bir ön liberomuz olsa, rakibi önde karşılayan, savaşan bir ön liberomuz olsa; savunmaya daha az iş düşecek.

Aykut Kocaman bir milad gerçekleştirdi Okan Alkan'ı sahaya sürerek. Yıllardır yapmadığımız birşeyi yaptı. Zamanında mecbur kalıp kaleyi Recep'le Volkan'a emanet etmiştik. Okan Alkan kadar olmasa da ikisi de gençti,tecrübesizdi. O mecburiyet bize Volkan gibi üst düzey bir kaleciyi kazandırmıştı. Fakat bunda iş farklı. Aykut Kocaman mecbur değildi. Çünkü daha önce Mehmet Topuz'u sağ bek oynatabileceğini söylemişti. Gökhan yoktu, Mehmet Topuz oynayabilirdi. Ama Aykut hoca Okan Alkan'ı tercih etti. Okan Alkan da yeteneğini konuşturdu. Gökhan Gönül'ü aratmadı. Çizgiden top çıkarması bile aynıydı. Hatta ortaları Gökhan Gönül'den daha iyiydi. Formsuz Andre Santos'u kesmesi güzel bir mesajdı yine. Aynısını gelecek hafta Cristian Baroni için yapmasını bekliyorum. Kessin Baroni'yi de 1-2 maç. Belki geçen sezonun başındaki istekli performansını tekrar gösterir.

Niang çok geri geliyor top almak için. Kezman'ı çok eleştirirdik bu yönden. İleride top alamayıp, geriye gelirdi. Niang da istediği topları alabilmek için sürekli Alex'in bölgesine geliyor. İstediği topları aldığında ise çok etkili oluyor. Gücü sayesinde ayakta kalabiliyor. Sağa ve sola oyunu açabiliyor. Alex ile iyi organize olursa, verkaç golleri de izletebilirler bize gelecek haftalarda. Önceden 4 gol atabilmek için 12-13 pozisyona girmemiz gerekirdi. Şimdi 6-7 pozisyonda 4 golü bulabiliyoruz. Avrupa maçlarında pozisyon bulma sıkıntısı yaşadık. Ancak ligde durum farklı gözüküyor. Niang'ın gol vuruş etkisi de hücum adına ayrı bir güven katıyor takıma. Dünkü ikinci golündeki son vuruşunu zaman zaman Semih izletmişti bize. Ancak ne Güiza'nın, ne de Kezman'ın öyle bir golünü hatırlamıyorum. Dia oyuna girince rakibi epey zorladı. Bu sene çok faul aldıracak. Eğer ki hakemler adil olursa çok da kart gördürtecek bir oyuncu Issiar Dia.

Tribünlerin dolu olmasının takım üzerinde pek olumlu bir etkisinin olmadığını düşünüyorum artık. Dolayısıyla her maçı böyle sessiz ortamda oynamaya razı hale geldim. Kayserispor deplasmanı çok zor olacak. Ancak derbi öncesi puan kaybetmemeliyiz. Savunmaya bir transfer gelecek gibi Kayseri maçına kadar da. Bir Afrikalı transferi bekliyorum. Takım savunmasını biraz olsun güçlendirmek, maçlara 1-0 önde başlamamızı bile sağlayabilir.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -