Yazan : steven_stiffler 16 Ağustos 2010 Pazartesi

Dün Mamadou Niang'ın sağlık kontrolünde gözlerim ablayı aradı. Kolay değil... Daum gitti,geldi. Zico geldi,gitti. Aragones geldi,gitti. Kezman'la Güiza'yla yıllardır forvetsiz oynadık. Fenerbahçe'de değişen çok şey oldu. Ancak her sağlık kontrolünde fotoğrafa girmeyi başaran ablamız değişmedi. Benim hatırladığım dönem bu. Belki öncesi de vardır. Şanslı bir ablamız olduğu kesin... Her sporcumuz camiaya adım atar atmaz bu ablamızın kontrolünden geçiyor. Dün göremedik. Yıllık izne çıkmıştır diye umuyorum. Kendisine blog aracılığıyla selamım olsun. Özletme abla...











5 Responses so far.

  1. burak kendini ne güzel ifade etmiş t shirt'üyle.

  2. niangın kasları görünce bu ablanın da yıllık izne ayrılacağı kesin stiff:))

    süper bir tespit bu arada helal olsun

  3. @Wino Forever,

    Tespit çok iyi. :)

  4. ahahahah cok iyiymis abla... :D

  5. Diego says:

    seninki donmus izinden :))

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -