Yazan : steven_stiffler 29 Ağustos 2010 Pazar

Nihayet iş güç bitti ve dönüş yaptım. İnternetten çok uzak kalmasam da blog ve forumlara uzak kalmak zorunda kaldım. Dolayısıyla özenle arşivlediğim maç sonuçlarını,yazılarını,ufak tefek fikirlerimi yazmaktan mahrum kaldım. Bu süreç içerisinde Tottenham ligde Stoke City karşısında ilk galibiyetini alırken; Şampiyonlar Ligi vizesini de almayı başardı. Gruplarda ise Inter, Werder Bremen ve Twente ile eşleşti. Tottenham için oldukça zor bir grup olduğunu düşünüyorum. Dördüncü torba da onca kıytırık takım varken, Twente gibi etkili bir takımın gelmesi kötü oldu özellikle. Ama ikincilikle çıkacaklarını düşünüyorum yine de.

Trabzonspor-Fenerbahçe maçı seyir zevki veren bir maçtı belki ama ben böyle bir maçı bir futbolsever olarak,tarafsız bir karşılaşmada izlemek isterdim. İki takımın da orta sahası yol geçen hanıydı. İki takımın iştahlı olması, Mert'in henüz acemiliği atamayışı Trabzonspor'a erken 3 gol getirdi. Uzun zaman sonra ligde Trabzonspor'a kaybettiğimizi hatırlıyorum.Fenerbahçe'nin Paok'a elenişine de kahroldum. Takımda farklı,bence olması gerektiği gibi birkaç değişiklik var ama oyun olarak maalesef çok ruhsuzsuz. Üstelik taraftarın da bitmesiyle Şükrü Saracoğlu'nda oynanan maçların pek esprisi kalmayacak gibi görünüyor. Bu maçtaki formalarımızın arka yüzünü beğendiğimi de gereksiz detay olarak ekleyeyim. Yıllardır çok beğendiğim Muslimovic'i golü ve tavırlarına uyuz olduğumu da itiraf etmeliyim. Paok gibi cacık, antrenörsüz bile yenebileceğimiz bir takıma elenmek çok üzücü.

Bugün Tottenham sahasında Wigan'a 1-0 kaybetti. Geçen seneki Tottenham gibi başlayamadı yani lige. Wigan için ise geçen sezonki 9 gollü mağlubiyeti unutturabilecek bir 3 puan olabilir bu. Eğer ki ligde kalmaya oynarlarsa...

Son olarak PES 2011'e Türkçe menü eklenmiş olması da haftanın güzel haberi olarak aklımda kaldı.

Bundan böyle daha düzenli devam edebilmek dileğiyle...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -