Yazan : steven_stiffler 19 Ağustos 2010 Perşembe

Yarın sabah erken saatte yolculuk var. O yüzden çok istememe rağmen tipik bir maç sonu yazısı yazamayacağım. Kısa kısa söylemek istediklerimi söyleyip izninizi isteyeceğim.

  • İyi ki varsın Gökhan Gönül.
  • Cristian ilk geldiğinde çok iyiydi. Ancak şu an Maldonado'dan farkı yok. Attığı paslar bile ruhsuz gidiyor. Emre olmadığı zaman orta sahamız çok Anadolu takımı kıvamında maalesef.
  • Niang kalitesini yansıttı. En azından artık forvet gibi forvetimiz olduğuna eminim. Yeter ki takımla uyumu sağlasın.
  • Semih çok cansızdı bu maç. Antalyaspor maçından sonra daha iyi oynamasını beklerdim.
  • Hakem çok kötü maç yönetti.
  • Muslimovic Paok'ta en beğendiğim adam. Zaten her zaman beğenmişimdir. Çok etkili bir forvet. Lugano'ya bir kere boyun eğdi, onda da hakem saçma sapan bir kart ve faul verdi.
  • Caner Erkin hazır değil. Çok çizgide oynuyor. Tek olumlu yanı takıma taç kazandırmak oldu bugün. Yaşı henüz genç olduğundan, top kontrol etmedeki sorunlarını giderebileceğini düşünüyorum. Ayrıca belirteyim, oyun tarzını ilkokul arkadaşlarımdan Sedat'a benzetiyorum :) Sedat özledim lan savruk futbolunu.
  • Paok tribünleri çok korkutucu. Hakikaten ürkütücü bir havası var. Paok tribünlerindeki Çarşı atkısı göze çarpan bir detaydı.
  • Young Boys maçlarına nazaran diri ve iyi oynayan bir Fenerbahçe olduğunu gördüm. Bu da ilerisi için umutlarımı arttırdı. Ancak önce şu turu geçmek lazım. Stoch,Dia,Bilica ve Emre'nin dönüşleriyle Paok'u zorlanmadan yenebilmemiz gerek. Yeter ki gereksiz stres yapmayalım.
Herkese sevgiler, saygılar... Umarım 1 haftalık yokluğumda; arada internete girip blogu güncelleyecek, blog yazacak arkadaşları takip edebilecek zamanım olur.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -