Yazan : steven_stiffler 14 Ağustos 2010 Cumartesi

Geçen sezonun en zevkli Tottenham maçlarından ikisi Man. City ile oynananlardı. Birinde Tottenham müthiş futbolla farklı kazanmış, diğerinde deplasmanda final niteliğindeki bir maçı kazanıp CL vizesini almıştı. Dolayısıyla ligin ilk haftası ikisinin karşılaşacak olması manidardı. Tottenham'ın Manchester City'ye karşı bariz bir üstünlüğü var Premier Lig'de. Yine bu üstünlüğünü sürdürüp, kazanmasını bekliyordum Tottenham'ın. Haftaiçi Harry Redknapp'ın transfer mutsuzluğuyla ilgili açıklamaları olduğunu duydum. Gerçekten ben de hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur bu konuda. Tottenham'ın en azından bir stoper almasını beklerdim. Yine de bu maça çıkarken, oturmuş ve geçen sezonun kadrosuyla çıkacak olan Tottenham, bir adım önde gözüken taraftı. Mancini'nin ise yeni yıldızlarını izleme fırsatımız olacaktı. City'de en merak ettiğim şeylerden birisi; geçen sezon kiralık gönderilen kaleci Joe Hart'ın gösterdiği iyi performansın ödülünü alıp alamayacak olmasıydı. Bugün Mancini eldivenleri Hart'a giydirdi. O Hart bugün Man.City'ye 1 puan kazandırmakla kalmadı. Özellikle ilk yarıdaki mükemmel oyunuyla tarihi bir farktan da kurtardı. Tottenham geçen sezon bıraktığı yerden devam etti aslında... Sağlı sollu ataklar, Defoe'nin rakip savunmayı dağıtması, Bale'in soldan bindirmeleri geçen sezondan kalan birikimlerdi. Her biri olduğu gibi devam etti. Tottenham yine göze hoş gelen futbol oynamasına , ilk yarı tek kale oynamasına , maç boyunca 15-16 gol girişimi yakalamasına rağmen kazanmayı başaramadı. Ya da Joe Hart'ı geçmeyi başaramadı diyelim. Bu arada Harry Redknapp'ın pek değerlendirmeyeceğini düşündüğüm Giovani Dos Santos'u sonlara doğru oyuna aldığını da ekleyelim. Son zamanlarda izlediğim en iyi kaleci performanslarından birisiydi bugün Joe Hart'ın performansı. İngiltere Premier Ligi nihayet başladı. Anelka'nın şampiyonluk yarışında Tottenham'ı da iddialı görmesi güzel. Anelka demişken; Chelsea de kaldığı yerden farklı kazanmaya devam etti. Günün sürprizi ise ligin çömezi Blackpool'dan geldi. Deplasmanda Wigan'ı 4lediler.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -