Yazan : steven_stiffler 21 Temmuz 2009 Salı

Ankaragücü'nin gelip gelmeyeceği uzun süre belli olmayan,çeşitli rivayetlere neden olan flaş transferi Vassell nihayet Ankara'ya gelmiş.Transferin kesin bitmesini bekledim,bitmiş olmasına da son derece sevindiğimi belirtmeliyim.

Güçlü golcüleri oldum olası sevmişimdir.Vassell'de parlak olduğu dönemlerde dikkatimi çekmiş,sempatimi kazanmış bir oyuncudur.Ayrıca Britanya'dan futbolcu getirmenin gerçekten zor olduğu bir dönemde Ankaragücü'nün 100.Yılı şerefine böyle bir transfer yapması futbolumuz açısından son derece önemli.Vassell tutunur mu,iş yapar mı belli olmaz.Ama ligimize böyle bir değer katan Ankaragücü yönetimini tebrik etmemiz gerekir.Vassell'in başarılı olmasını isterim.Sonuçta ligin değerini arttıran bir isim.Keşke Ankaragücü'nün diğer yabancı transferlerinden en az 1 tanesi daha bu kalitede olsaydı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -