Yazan : steven_stiffler 28 Temmuz 2009 Salı

Bu transfer döneminde oldukça sessiz olan Spurs,beklenen transferi sonuçlandırdı.Crouch artık White Hart Lane'de olacak.Pivot Santrfor deyince akla gelen ilk isim olan Crouch'un nedense abartıldığını düşünüyorum.Çok kaliteli olmadığını,sadece iyi bir golcü olduğunu düşünüyorum.Aman aman bir bitiricilik özelliği olmamasının da bunda payı var.Pavlyuchenko'ya da yol göründü artık.Muhtemelen İngiltere'de devam eder ya da Almanya'ya gider.Eldeki hücum güçlerine baktığımızda Bent,Keane,Defoe gibi kaliteli isimleri görüyoruz.Fakat savunmanın ortası hala muamma.Woodgate,Dawson ve King hala sakat.Dervite tecrübesiz.Savunmanın ortasına transfer bekliyorum.

Bu arada Tottenham Barclays Asia Trophy için Çin'e gitti.Kupada West Ham,Hull ve Beijing ile mücadele edecek.2 yılda bir düzenlenen bir hazırlık turnuvasıymış.3 kez düzenlenmiş.Chelsea,Bolton ve Portsmouth kazanmış.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -