Yazan : steven_stiffler 21 Temmuz 2009 Salı

Alex'in referansıyla takıma geldiğinde ondan çok şey beklemiştik.Zira Brezilya'da oynayan en iyi ön liberolardan birisi olduğu iddia ediliyordu.FM'de ise adeta ön liberoların ilahıydı.Zamanla gördük ki; Menajerlik oyunlarının Maxim Tsigalko'dan sonraki en büyük fiyaskolarından birisiydi Maldonado...

Bir kaç gündür arkadaşlarla Maldonado muhabbetleri çeviriyoruz.Fransız basınında çıkan "Monaco Maldonado'yu transfer edecek" haberinin içeriğinde "Monaco'lu Nene'nin Maldonado için referans olduğu" yazıyordu.Nene de tıpkı Alex gibi Maldonado için 'çok iyi futbolcu,kesinlikle bize çok faydalı olur' demeçlerini kullanmıştı.Antu'da konuyla ilgili gördüğüm bir yorum ise aklıma geldikçe beni güldürüyor hâla...Yorumu olduğu gibi kopyalıyorum ;

Valla Maldonado Allah´ın şanslı kuluymuş. Neneyle dedeyle götürüyor işi. Muhabbeti güzel galiba elemanın giden yanına aldırıyor.
Maldonado'yla yapılan kısa vadeli sözleşmeyle aslında Maldonado'ya en azından yönetimin çok umut bağlamadığını anlayabiliriz.İlk geldiğinde çok da kötü görüntü çizmeyen bir oyuncuydu.Hatta Chelsea'yi Maldonado'nun 90 dakika oynamasıyla yenmiş olmamız beni hala şaşırtıyor.

Dün akşam belirttiğim gibi,Fenerbahçe Appiah ve Aurelio dışında gerçek anlamıyla bir ön libero göremedi son yıllarda.Maldonado da bu fiyaskolardan birisi oldu.34 yaşında Simao gelmişti bir ara,onun kadar olmasa da...

Maldonado'nun Fenerbahçe'de sessiz,sakin,efendi bir adam olması dikkat çeken tek detaydı belki de.Maldonado'nun konuştuğunu hiç hatırlamıyorum mesela.Sesini bilmiyorum dolayısıyla.Fenerbahçe taraftarının istediği 'hırslı,takımı ateşleyen,rakibi öpen' bir oyuncu olması imkansızdı.Bu kadar sessiz bir adam olması dolayısıyla babası tarafından küçükken hiç sevilmemiş bir adam olduğu izlenimini veriyor bana.Arkasından konuşmak gibi olacak ama gerçekten çok silik bir futbolcuydu.Zira Acun bile adamdan sayıp kutu vermedi Var Mısın Yok Musun?'da.Adamın İstanbul'daki,bizim bildiğimiz tek anısı Deivid'e Chelsea maçında yaptığı asist.Bir yumurtalı doğumgünü kutlamasını bile hatırlamıyorum ben.

Cristian'ın 2.Maldonado vakası olması konusunda korkan taraftarlarımız var.Hiç gerek yok.Cristian'ın 3er 5er dakikalık videolarında bile ne kadar hırslı olduğunu görebiliyoruz.Ayrıca Maldonado gibi yana,geriye değil; sürekli ileriye oynayan bir yapısı var.Bize kesinlikle faydalı olacağını düşünüyorum.

Maldonado'yu ise her hatırladığımda ona kızmak,sinirlenmek yerine yüzümde bir tebessüm beliriyor.TV 8'de ara sıra yayınlanan "Maldonado Mucizesi" adlı filmi görünce bile insanın yüzünde bir tebessüm beliriyor.Çünkü 1,5 sene Maldonado'dan mucize bekledik biz.Garip adamdı Maldonado.Belki çok iyi futbolcu değildi ama arkasından sövülecek bir adam da değildi kesinlikle...O yüzden gittiği takımda başarılı olmasını isterim.Yolun açık olsun Maldo...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -