Yazan : steven_stiffler 28 Temmuz 2009 Salı

Öncelikle belirteyim; Galatasaray'ın,Beşiktaş'ın formalarının güzelliği,çirkinliği zerre kadar umrumda olmaz.Fakat bu sene özellikle gördüm ki,formaları çirkinleştirmek için adeta bir yarış içerisindeler.

Parçalı forma Galatasaray'ın bilindik,alışıldık,simgeleşmiş forması.Tasarım olarak çok belirgin bir fark olmuyor zaten genelde.Bir reklam bir formaya bu kadar etki edebilir! Türk Telekom yazısının duruşu,şekli,rengi oldukça kötü.Her formada böyle fakat parçalıda daha belirgin.

Beyaz forma basit ötesi.Keita'da da bir Lebron James duruşu hakim.Omuzlardan aşağı inen çizgiler oldukça gereksiz ve basit olmuş.Renkleri farklı bir yere monte edebilirlerdi beyaz forma içerisinde.Bu arada yine anmadan geçemeyeceğim,bizim geçen sezonki beyaz bayrak formamız çok güzeldi arkadaş!

Mor forma ise beklenilenden daha koyu renklere sahip.Bir de parlak ki,saten gecelik gibi olmuş.Galatasaray yönetimi böyle bir formaya onay vererek,bu tip renk geyikleri yapmayı seven rakip takım taraftarlarına bir koz vermiş oldu.Ben geyik yapmaktan ziyade,gerçekten saten gecelik kıvamında olduğunu düşünüyorum.Hiç hoş durmamış.Kadıköy'de giyerler mi acep ? Bu arada Msn'de konuştuğum Galatasaraylı bir kız arkadaş bu formayı çok güzel bulduğunu söyledi.Sanırım bayanlar beğenecek bu formayı...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -