Yazan : steven_stiffler 3 Temmuz 2009 Cuma

İtalya'nın kısmetli futbolcularındandır Bernardo Corradi.Başarılı olmasa da her daim belli bir piyasası vardır.Kariyerinde en çok golü Lazio forması altında atmıştır.Fakat Lazio'dan sonra gittiği takımlarda çok da başarılı olduğu söylenemez.Geçtiğimiz sezon başı Reggina'ya transfer oldu.Bitik bir oyuncu olduğu söyleniyordu.Ama 33 yaşında olmasına rağmen Reggina formasıyla tekrar kendini buldu.27 maçta 10 gol kaydetti.Bonservissiz bir şekilde Udinese'ye transfer olduğu açıklandı bugün resmen.Udinese iyi takımdır ama Corradi'nin direkt oynayıp faydalı olabileceği bir takım olduğunu düşünmüyorum.Özellikle Napoli'ye giden Quagliarella'nın yerine alınması dolayısıyla Udinese hücum hattının 1 kademe daha aşağı düştüğünü düşünüyorum.Quagliarella İtalya'nın parmakla gösterilen hücumcularındandır.Corradi de öyleydi.Bir zamanlar...

İki taraf için de hayırlı olsun diyelim.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -