Yazan : steven_stiffler 6 Temmuz 2009 Pazartesi

Ligin yeni takımı Kasımpaşa, Ali Güneş ile anlaşmış.Tecrübeli ve yerinde bir transfer.

Fenerbahçe'de oynadığı dönemde Serhat Akın ile birlikte en sevdiğim isimlerin başında gelirdi Ali Güneş.Bugün Gökhan Gönül'ü ne kadar seviyorsam,o gün Ali Güneş'i o kadar seviyordum.Tam bir görev adamıydı.Sağ Açık,sağ bek,sol bek her yerde oynattı hocalarımız onu.Görevini layığıyla yapan bir futbolcuydu.Hırslıydı da...2000-2001'de Galatasaray'a gol atması dolayısıyla çabuk sevdirmişti kendisini.Daha sonra o da kariyerinde geri bir adım atıp,Beşiktaş'a gitti.Fenerbahçe'den Beşiktaş'a gidip de futbol hayatını söndüren,büyük takım kariyerini noktalayan futbolculardan birisi oldu.Almanya 2.ligine kadar düştü.Şimdi de Kasımpaşa'da...Ligin yeni takımında.Küme düşmeme mücadelesi verecek koskoca bir sezon.4-5 sezon önce attığı bir imzayla kendi kendini sildi,geçti Ali.Türkiye'de bir futbolcunun çıkabileceği en yüksek mertebenin Fenerbahçe forması olduğunu anlamıştır muhakkak.Freiburg'daki olumsuz tavırlarını Kasımpaşa'da sergilemezse takımına faydası olacaktır.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -