Yazan : steven_stiffler 25 Temmuz 2009 Cumartesi

Fenerbahçemiz hazırlık maçında ağırladığı Boluspor 5-1 yenerek taraftara güzel bir merhaba dedi.Tabi gönül isterdi bilet fiyatları 5 lira,10 lira olsun bütün tribünler dolsun.

Bu sene yine önceki Daum dönemindeki gibi bolca pozisyona giren bir takım göreceğiz,bu yüzden içimde bir mutluluk hakim.Özellikle Kadıköy'de çok gol atacağımızı düşünüyorum.Geriden gelip çevirdiğimiz maçların sayısı da epey olur.

Andre Santos ve Carlos ile bu sene rakiplerin sağ tarafını çok yıpratacağız çok.Andre Santos bugün attığı golle taraftara güzel bir hoşbulduk mesajı da vermiş oldu.Onun dışında zaman zaman Carlos'u,zaman zaman Andre'yi hücumda gördük.Bu sene sol kanadımız çok iyi çalışacak.Daum zamanında Tuncay ve Ümit'le bile sol kanadı takır takır çalıştırmıştı.Andre ve Carlos'la rakipler için adeta bir kabusa dönecektir orası.

Bilica'ya hala ısınamadım.Bizim aradığımız; hücumcu bir stoper değil de Onyewu gibi etten duvar bir adam bence.Gereğinden çok fazla hücuma çıktığını düşünüyorum.Bir stoper şart takıma,Edu mu olur Lugano mu olur birisi olsun artık.

Kazım'ı çok beğendim.Daum Kazım'a hırs ve mücadele aşılamış.Geçen sezon başı Daum gelseydi Kazım bu seneye yıldızlar arasında sayılabilirdi.Sezon içerisinde çok iyi bir Kazım izleyeceğimize eminim.Cristian maçın da rahatlığıyla basit oynadı,temiz oynadı.Emre ile birlikte orta sahanın yükünü hafifletecektir.Güiza keşke aşırtma değil,başka türlü bir gol atsaydı da geçen sezon gelmeseydi aklıma.Çok istekli ve etkiliydi bugün.

Honved ve Beşiktaş maçlarını iple çekiyorum.Bu sene bizim senemiz olacak gibi bir his var içimde.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -